English

مدیرکل انتقال خون استان مرکزی:

یک‌ هزار و ۱۴۰ نفر مردم اراک و ساوه در پویش نذر خون شرکت کردند

مدیرکل انتقال خون استان مرکزی گفت: یک‌ هزار و ۱۴۰ نفر در شهرهای اراک و ساوه در پویش نذر خون همزمان با دهه اول محرم مشارکت کردند.

یک‌ هزار و ۱۴۰ نفر مردم اراک و ساوه در پویش نذر خون شرکت کردند
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، « ریتا ظهیری» در گفت و گویی افزود: یک‌هزار و ۳۷۰ نفر برای اهدای خون در دهه اول محرم به پایگاه‌های انتقال خون این ۲ شهر مراجعه کردند که از این تعداد، یک‌هزار و ۵۶ نفر در اراک و ۳۱۴ نفر از ساوه بودند.

وی بیان کرد: ۶ پلاکت فریز شده نیز از خون اهدایی عزاداران حسینی در دهه اول محرم تامین و در اختیار بیماران مورد نیاز قرار گرفت.

مدیرکل انتقال خون استان مرکزی درباره اهدای خون در روزهای عاشورا و تاسوعا هم گفت: ۴۲۴ نفر در اراک و ساوه برای اهدای خون مراجعه کردند که از این تعداد ۳۶۴ نفر موفق به اهدای خون شدند.

ظهیری افزود: ۳۴۱ نفر در اراک و ۸۳ نفر در ساوه در روزهای تاسوعا و عاشورا مراجعه و به ترتیب در اراک و ساوه و ۲۸۸ و ۷۶ نفر شرایط اهدای خون داشتند.

وی بیان کرد: هشت مرکز در استان مرکزی تا پایان ماه صفر با هدف مشارکت در پویش نذرخون، آماده دریافت این نذر از عزاداران اباعبدالله‌الحسین(ع) است.

مدیرکل انتقال خون استان مرکزی اضافه کرد: هفت‌هزار و ۹۲۶ نفر سال گذشته در ماه‌های محرم و صفر برای اهدای خون در این استان مراجعه داشتند که از این تعداد ۶ هزار و ۲۳۶ نفر خون خود را اهدا کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه