English

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد:

لزوم اهتمام کابینه جدید برای بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های ممکن در اقصی نقاط ایران اسلامی

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: اهتمام کابینه جدید برای بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های ممکن در اقصی نقاط ایران اسلامی لازم است.

لزوم اهتمام کابینه جدید برای بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های ممکن در اقصی نقاط ایران اسلامی
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی روز شنبه در گفت‌وگویی افزود: انتظارات از دولت چهاردهم بسیار حساس و نیاز به عزم، اراده و فداکاری دارد. شرایط، بسیار سخت است و نیاز به هوشیاری، مراقبت، جهاد، اجتهاد، تدبیر و آینده‌نگری دارد.

وی بیان کرد: اندیشکده‌های آمریکایی و دیگران برای دولت برنامه دارند و از قبل کتاب نوشته‌اند و هدف را تهران عنوان کرده‌اند.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: حوادث منطقه و جنایات صهیونیستی موضوع حیات و مرگ است و عامل پشت صحنه این حوادث را غیرمستقیم جمهوری اسلامی ایران می‌دانند، گرچه این اشتباه است، اما آنها این تصور را دارند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی افزود: بنابراین به هر بهانه‌ای ایران را متهم می‌کنند و به فکر انتقام هستند پس باید مراقب بود، زیرا مسائل داخلی، وعده‌وعیدها و انتظارات بالاست و باید برای مسائل داخلی تدبیر حکیمانه اتخاذ شود.

وی بیان کرد: با همت و تلاش باید از تمامی ظرفیت‌های ملی، اجتماعی و مردمی بهره گرفت و باید رابطه دولت مردمی و کارگزاران نظام با جامعه هرچه بیشتر تقویت و اعتماد عمومی جلب شود تا توطئه بیگانگان خنثی شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه گفت: وحدت کلمه، وحدت ملی و اطاعت از ولایت و رهبری، کلید موفقیت ما است و باید هوشیارانه اصول یاد شده را دنبال کرد و نسبت به انتخاب همکاران و همراهان نیز باید اصل را بر صداقت و امانت و کفایت گذاشت.

آیت‌الله‌دری نجف‌آبادی افزود: اساس موفقیت در تقوای الهی، پرهیز از فساد و جلوگیری از تجاوز به حقوق دیگران است و همه باید کمک کنند تا نظام، موفق باشد و راه دولت شهید رئیسی با تمام توان دنبال شود تا در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی منشا برکات و خدمات ماندگار بود.

وی بیان کرد: ظرفیت‌های کشور در بخش‌های مختلف صنعتی و کشاورزی بسیار عظیم و ارزشمند است و می‌طلبد دولت جدید با سازماندهی یک تیم اقتصادی قدرتمند و باانگیزه و کاردان نسبت به بهره‌برداری از این ظرفیت‌های ارزشمند اقدام کند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی بیان کرد: در برهه کنونی که مشکلات عدیده‌ای از جمله معضلات اقتصادی در کشور وجود دارد که به واسطه وجود تحریم‌ها و هم به واسطه برخی سوء‌مدیریت‌ها به وجود آمده، باید در کنار استفاده از ظرفیت.های جدید در مناطق پیرامونی کشور، موجب بازگشت امید و رفع مشکلات، با تکیه بر آرمان‌های انقلاب و رهبری شد.

وی با اشاره به لزوم اهتمام کابینه جدید برای بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های ممکن در اقصی نقاط ایران اسلامی گفت: عملکرد غلط برخی مدیران و نفوذ عوامل دشمن در تصمیم‌گیری‌ها، موجب به وجود آمدن برخی مسائل اقتصادی در کشور شده و مردم و نظام اسلامی را دچار چالش کرده؛ بر این اساس باید در کشور از ذخایر عظیم نیروی انسانی، منابع طبیعی و معدنی استفاده مناسبی شود تا بتوان مشکلات را در تمام عرصه‌ها رفع کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: کار جهادی همراه با انرژی جدید و روحیه مضاعف می‌تواند جزو ویژگی‌های کابینه جدید باشد تا در سایه آن  بتوان مشکلات موجود را برطرف کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه