English

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه:

کاروان خودروهای شوتی در ساوه توقیف شد

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از توقیف خودروهای شوتی حامل کالای قاچاق به ارزش بیش از ۹ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

کاروان خودروهای شوتی در ساوه توقیف شد
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، سرهنگ مجتبی جمالی روز یکشنبه، اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان ساوه در راستای مبارزه با قاچاق کالا و با اقدامات اطلاعاتی از عبور تعدادی خودروی قاچاق بر از محورهای مواصلاتی شهرستان مطلع و در عملیاتی تعداد پنج دستگاه خودروی سواری را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودروها انواع کالای قاچاق از قبیل ۲ هزار و ۴۱ ثوب البسه زنانه، ۳۱۲ عدد لیوان ماگ، ۲۰ دستگاه توستر، ۱۹ دستگاه ساندویج ساز و ۵۹۰ عدد ظروف تزئینی فاقد اسناد گمرکی و قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالای کشف شده را ۹ میلیارد و ۳۴۳ میلیون ریال اعلام کردند، گفت: در این خصوص پنج نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز و قاچاق کالا توسط افراد سود جو، موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه