English

مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی خبر داد؛

افزایش۶ برابری صادرات آلایش خوراکی طیور از استان مرکزی

مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی گفت: صادارت آلایش خوراکی مرغی از این استان از ابتدای امسال تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶ برابر افزایش داشته است.

افزایش۶ برابری صادرات آلایش خوراکی طیور از استان مرکزی
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

 محمد فتاحی با اشاره به تحقق شعار سال جاری در راستای رشد تولید افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون با نظارت دامپزشکی این استان ،مقدار ۲۸۲ تن آلایش مرغی در قالب ۱۲ محموله به خارج از کشور صادر شده است که این مقدار نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۶ برابر افزایش داشته است.

وی بیان کرد: ۴۸۷ تن تخم مرغ خوراکی امسال در قالب ۱۹ محموله با نظارت اداره‌کل دامپزشکی استان مرکزی به خارج از کشور صادر شد.

مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی اظهار کرد: ۴ هزار و ۱۷۸ کیلوگرم عسل نیز امسال در قالب یک محموله به خارج از کشور صادر شد که صادرات این محصولات نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰۰ درصد افزایش داشته است.

فتاحی افزود: ۸۸ هزار و ۶۱۰ قطعه آبزیان زینتی از طریق ۴ محموله صادراتی و مقدار ۸۰۰ تن خوراک و مکمل آبزیان با رشد ۱۷ درصدی در این مدت در قالب ۲۲ محموله با نظارت اداره‌کل دامپزشکی استان مرکزی به خارج از کشور صادر شد.

فتاحی ادامه داد: ۲۵۴ تن محصولات لبنی امسال در قالب ۷ محموله با نظارت این اداره کل از این استان به خارج از کشور صادر شد که صادرات این محصولات نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش به ۳ برابر افزایش داشته است.

مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی با اشاره به صادرات ۱۵ محموله گوشت مرغ منجمد افزود: ۷۵۹ تن از این فرآورده نیز در این مدت از استان مرکزی به خارج از کشور صادر شده است که رشد ۱۰۰ درصدی این محصول را نسبت به مدت مشابه سال قبل شاهد هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه