English

در سفر مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی صورت گرفت:

دیدار با فرماندار و امام جمعه شهرستان کمیجان و بازدید از واحدهای تحت نظارت

مدیر کل دامپزشکی استان مرکزی در سفر به شهرستان کمیجان ضمن دیدار با فرماندار و امام جمعه شهر کمیجان، در محل اداره دامپزشکی این شهرستان حضور یافت.

 دیدار با فرماندار و امام جمعه شهرستان کمیجان و بازدید از واحدهای تحت نظارت
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، در ابتدای این سفر، محمد فتاحی با حضور در اداره دامپزشکی شهرستان کمیجان با همکاران این اداره دیدار کرد و از نزدیک در جریان روند انجام کار در واحدهای مختلف قرار گرفت.

در ادامه این سفر یک‌روزه، مدیرکل به همراه حجت‌الاسلام و المسلمین بادران مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در دامپزشکی استان مرکزی و سعادت فلاح رئیس اداره دامپزشکی کمیجان به دیدار مهندس ابراهیم رستمی، فرماندار این شهرستان رفت.

فتاحی در این دیدار، ضمن تشکر از مساعدت‌های فرماندار با دامپزشکی شهرستان، به مسئله اعتبارات مربوط به دامپزشکی و نقش آن در ارائه خدمات‌رسانی این اداره اشاره کرد و خواستار پیگیری فرمانداری در جهت افزایش این اعتبارات به‌منظور تجهیز واحدهای فنی دامپزشکی این شهرستان شد.

فرماندار کمیجان هم ضمن ابراز خرسندی از انجام خدمات دامپزشکی در سطح شهرستان از اقدامات این ارگان نظارتی برای تامین امنیت غذایی جامعه تقدیر کرد و قول رسیدگی به مشکلات مربوطه را داد.

در ادامه این سفر یک‌روزه، مدیر کل دامپزشکی استان با حضور در دفتر امام جمعه با حجت‌الاسلام و المسلمین سعیدی، امام جمعه این شهر دیدار کرد.

در این دیدار، مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی به نظارت‌های بهداشتی و شرعی در مناسبت‌های مذهبی از قبیل عید قربان و محرم اشاره کرد و خواستار تشریح و تبیین وظایف و خدمات دامپزشکی در نماز جمعه این شهرستان شد.

سعیدی، امام جمعه این شهرستان هم از اقدامات دامپزشکی برای بازرسی، نظارت شرعی و بهداشتی از فرآورده‌های خام دامی تشکر و تقدیر کرد.

بازدید از کارخانه‌های تولید خوراک دام و آبزیان و داروخانه دامپزشکی از دیگر بخش‌های سفر مدیرکل دامپزشکی استان و همراهان به کمیجان بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه