English

عملیاتی شدن طرح فاز اول «طرح محله محوری مسجد بنیان» در اراک

شهردار اراک، از اجرای عملیاتی فاز اول «طرح محله محوری مسجد بنیان» در مناطق حاشیه‌ای شهر اراک خبر داد و گفت: هم‌افزایی دستگاه‌ها عامل مهم موفقیت این طرح است.

عملیاتی شدن طرح فاز اول «طرح محله محوری مسجد بنیان» در اراک
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، علیرضا محمودی روز سه‌شنبه در سومین جلسه طرح محله محوری مسجد بنیان مجموعه مدیریت شهری، افزود: مدیریت شهری متولی اصلی طرح محله محوری مسجد بنیان است، اما باید توجه داشت که دیگر دستگاه‌ها و نهادهایی که به واسطه قوانین و مقررات و وظایف و ماموریت‌های کاری، در محله‌های شهری حضور فعالی دارند باید در تحقق این طرح که به واقع یک فرصت خدمت به مردم است، مشارکت داشته باشند.

وی بیان کرد: طرح محله محوری مسجد بنیان، زمینه وفاق، همدلی و اتحاد بین دستگاه‌ها و نهادهای دولتی و شهری را در مسیر خدمت رسانی افزایش می‌دهد.

شهردار اراک با اشاره به اینکه در طرح محله محوری مسجد بنیان، نیازهای گوناگون مردم در مسائل اجتماعی، فرهنگی، بهداشتی، عمرانی و خدماتی احصا و رفع می‌شود، اظهار کرد: ارتقا هویت محله، افزایش مشارکت شهروندان در رفع نیازها و مشکلاتشان، توزیع متناسب و عادلانه سرانه‌های خدماتی در سطح محله‌های شهری که توسعه شهری را به همراه دارد، از اهداف مهم اجرای این طرح است.

محمودی گفت: می‌توان با ایجاد یک مدیریت واحد، از انجام کارهای موازی در سطح محله‌های شهری جلوگیری و خلاهای موجود در روند ارایه خدمات به مردم را رفع کرد.

وی تصریح کرد: مردم در محله‌های شهری و با محوریت مساجد به خوبی می‌توانند نیازهای خود را با حضور فعال دستگاه‌های مختلف در محلات برطرف کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه