English

جانشین سپاه روح‌الله استان مرکزی:

حرکت جهادگران در مسیر امیدآفرینی جامعه باشد

جانشین سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: حرکت جهادگران در مسیر امیدآفرینی جامعه باشد.

حرکت جهادگران در مسیر امیدآفرینی جامعه باشد
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، سردار محمدرضا عسگری روز سه‌شنبه در آیین افتتاح جهادگران فاطمی ۴ استان مرکزی در کانون بسیج اراک، افزود: جهادگران فعال باید گروه‌های خاموش و کم کار را با هدایتگری خود فعال و با اقدامات جهادی دشمنان را بیش از پیش ناامید وتوطئه‌های آنها را خنثی کنند.

وی بیان کرد: توانمندی گروه‌های جهادی بیش از گفته‌ها است، و این قشر باید مردم را بیش از پیش برای رسیدن به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی همراه کنند.

جانشین سپاه روح‌الله استان مرکزی ادامه داد: جهادگران در مسیر اقدامات جهادی خود باید به موضوع مهم تولید محتوا توجه جدی کنند.

سردار عسگری، با تقدیر از فعالیت اقدامات جهادی جهادگران بسیجی استان مرکزی، گفت: ۹ مردادماه سالگرد دیدار مردم استان مرکزی با رهبر معظم انقلاب در سال ۹۸ است.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب در این دیدار چارچوبی را مشخص کردند که مورد توجه ویژه است.

جانشین سپاه روح‌الله استان مرکزی، با گرامیداشت یاد و خاطره جهادگر محمدحسین دریس که در چند روز گذشته در مسیر خدمت به همنوعان، جان عزیز خود را تقدیم کرد، عنوان کرد: کمک به نیازمندان ارزش فراوانی دارد و معامله با خداوند است.

فرمانده سپاه ناحیه اراک هم در این آیین گفت: امیدآفرینی مهمترین مولفه جهادتبیین است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

سرهنگ محمد مهجوری افزود: رهبر معظم انقلاب سال‌ها است که موضوعاتی را در راستای جهاد تبیین بیان فرموده‌اند که توجه به آنها ضروری است.

وی بیان کرد: اگر فردی دچار ناامیدی شود، پوچگرا می‌شود و آسیب‌های زیادی او را تهدید می‌کند.

فرمانده سپاه ناحیه اراک ادامه داد: جهادگران باید در راستای اقدامات جهادی خود به موضوع مهم پیوست رسانه‌ای، تربیتی و فرهنگی توجه ویژه داشته باشند.

سرهنگ مهجوری اظهار کرد: ۴۶۰ گروه جهادی در اراک فعالیت دارند که ۲۲۰ گروه آن از ۹ تا ۱۸ مردادماه جاری به منظور خدمت‌رسانی به مناطق محروم اعزام می‌شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه