English

اجرای طرح های رایگان واکسیناسیون دام و بررسی نواقص کشتارگاه دام فراهان

مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی در سفر یکروزه به شهرستان فراهان ضمن دیدار با همکاران و بازدید از مراکز تحت نظارت با فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

اجرای طرح های رایگان واکسیناسیون دام و بررسی نواقص کشتارگاه دام فراهان
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، در ابتدای این سفر دکتر محمد فتاحی مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی با حضور در محل اداره دامپزشکی شهرستان فراهان، با همکاران دامپزشکی این شهرستان دیدار و گفتگو کرد ضمن اطلاع از مشکلات موجود در این اداره، از نزدیک در جریان عملکرد واحد های مبارزه با بیماریها و نظارت بر فرآورده های خام دامی قرار گرفت.

مدیرکل دامپزشکی استان در ادامه با مدیرعامل مجتمع دامداری تلخاب دیدار و در خصوص استقبال دامداران از طرح های واکسیناسیون بحث و تبادل نظر شد و در ادامه از مراکز داروخانه، درمانگاه و مایه کوبی دامپزشکی بازدید کرد.

پس از این بازدید ها دکتر فتاحی با حضور در فرمانداری این شهرستان با آقا زیارتی فرماندار شهرستان فراهان دیدار و گفتگو کرد.

 مدیرکل دامپزشکی استان در این دیدار با اشاره به طرح های رایگان واکسیناسیون دام گفت: اکیپ های عملیاتی این اداره کل با توجه به اعلام طرح های رایگان واکسیناسیون به مناطق روستایی و محروم رفته و به ایمن سازی جمعیت دام و طیور علیه بیماری هایی نظیر طاعون نشخوارکنندگان کوچک و تب برفکی می پردازند که خوشبختانه هر ساله این طرح ها به بهترین نحو به انجام می رسند.

فرماندار هم در این دیدار گفت: یکی از مشکلات این شهرستان نبود کشتارگاه صنعتی دام می باشد و ما آماده انجام هرگونه پیگیری و برگزاری جلسات در خصوص رفع این مشکل هستیم.

در پایان این سفر یکروزه مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی از یک واحد پرورش ماهی در شهرستان فراهان هم بازدید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه