English

مدیر منطقه استان مرکزی از تلاش برای سوخت رسانی مطلوب در ایام اربعین خبر داد

سعید جمشیدی مدیر منطقه استان مرکزی با تاکید برتعامل و تلاش کلیه دستگاههای اجرایی استان از همت و آمادگی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه استان مرکزی برای سوخترسانی مطلوب در همایش عظیم اربعین خبر داد.

مدیر منطقه استان مرکزی از تلاش برای سوخت رسانی مطلوب در ایام اربعین خبر داد
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، جمشیدی گفت :تلاش خواهیم کرد با همکاری کلیه دستگاههای عضو ستاد اربعین و تعامل دو  سویه با آنها با اطلاع رسانی مناسب براساس فرایند محوری و آگاهی بخشی به مراجعین و ذینفعان به سوخترسانی مطلوب بر اساس قوانین و مقررات شرکت همت گماریم .

سعید جمشیدی افزود: تاکنون در جلسات برگزار شده استانی و شهرستانی شرکت و طی آسیب شناسی سال گذشته موارد مورد نظر مطرح و به اطلاع مسئولان استانی بویژه استانداری، ستاد عتبات عالیات استان و فرمانداری ها رسانده شده است . مدیر منطقه استان مرکزی به مصوبات جلسات ستادی نیز اشاره کرد و افزود: بر اساس مکاتبه با معاون نظارت بر عملیات بهره وری حوزه یک مقرر شده است 8 باب جایگاه عرضه سوخت استان مرکزی از جمله جایگاههای اتوبان یک و دو ، آسمان و نوبران شهرستان ساوه ، آپادانا و زالپارس1شهرستان شازند وکاخ و گندمزار اراک به زوار اربعین در مسیر رفت و برگشت ارائه سوخت نمایند .

در ادامه ایشان افزود برای هر جایگاه به اندازه کافی کارت آزاد سوخت نفتگاز و بنزین تدارک دیده شده است که امیدوارم در این خصوص زوار اربعین، اتوبوسها و کامیونهای حمل تجهیزات بتوانند استفاده نمایند .

این مقام مسئول از موکب درانی که در کشور عراق از استان مرکزی ارائه خدمت می نمایند خواست کپسولهای گاز مایع سهمیه هر استان را از نماینده همان استان تحویل بگیرندو از موکبداران داخل استان نیز خواست با مراجعه به سامانه سدف به آدرس  WWW. Newtejaratasanمراجعه تا با تایید سازمان تبلیغات اسلامی و نواحی شرکت سوخت خود را دریافت نمایند .

سعید حمشیدی به نمازخانه های بین راهی نیز اشاره کرد و گفت : در سطح استان 104باب جایگاه عرضه سوخت مایع و 62 باب جایگاه عرضه سوخت CNG وجود دارد که علاوه بر دارا بودن نمازخانه های معمولی 6باب نمازخانه و سرویس بهداشتی در شش مسیر مواصلاتی استان نیز وجود دارند که امید است رضایت مسافران عزیز را در بر داشته باشند. 

این مقام مسئول در خصوص تأمین سوخت کامیونهایی که تجهیزات موکبداران را به کشور عراق میبرند و در آنجا چند روزی متوقف میشوند افزود این کامیونها در کشور عراق میتوانند ار سوخت عمده ای که تحویل نماینده ستاد عتبات کشور میشود استفاده کنند و هنگام برگشت و حضور در کشور ایران نیز از سوخت پیمایشی قبلی خود استفاده نمایند.

جمشیدی به تأمین سوخت آمبولانسهای علوم پزشکی و هلال احمر نیز اشاره کرد و افزود ، اگر این وسائل از سوخت بنزین استفاده میکنند اصولا با معیار مشخص شارژ سوخت دارند  و در صورت اتمام با استفاده از کارت آزاد جایگاه میتوانند سوخت خود را دریافت نمایند و در صورتی که از سوخت نفتگاز استفاده کنند و با مشکل اتمام سهمیه روبرو شوند میتوانند از کارت اضطراری جایگاه استفاده کنند و در مرز نیز میتوانند از جایگاههای سیار استفاده کنند و البته حالت دیگری نیز وجود دارد و آن این است که کارت نفتگاز خودرو در حالت بلوک بندی باشد که در این صورت هلال احمر یا دانشگاه علوم پزشکی باید مکاتبات لازم را برای حذف این خودروها برای ایام اربعین با ذکر مشخصات خودرو و کارت به ستاد و کمیته اربعین به صورت کشوری و یا حداقل برای منطقه استان مرکزی داشته باشند تا از طریق مکاتبه با عملیات این مشکل حل شود .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه