English

رییس اورژانس پیش بیمارستانی مرکزی خبر داد؛

اعزام کاروان اورژانس استان مرکزی به مرز مهران

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت: یک کاروان اورژانس از این استان با هدف ارایه خدمات فوریت‌های پزشکی در پیاده‌روی اربعین حسینی(ع) به مرز مهران اعزام شد.

اعزام کاروان اورژانس استان مرکزی به مرز مهران
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، «بهروز ایرانژاد» روز چهارشنبه در گفت و گویی افزود: این کاروان متشکل از ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس، پنج دستگاه آمبولانس سبک، یک خودرو ارتباط رادیویی به همراه ۲۱ کارشناس درمانی و بهداشتی است.

وی بیان کرد: با تفاهمنامه‌ای که با طرف عراقی منعقد شده، اتوبوس آمبولانس‌ها می‌توانند ماموریت آن سوی مرز را در صورت تلفات انبوه در حوادث جاده‌ای، پوشش دهند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی ادامه داد: این کاروان از (امروز) ۲۴ مردادماه جاری تا هفتم شهریورماه در مرز مهران مستقر است و خدمات درمانی و بهداشتی شامل گرمازدگی، کمک به مصدومان احتمالی و کلیه خدمات فوریت‌های پزشکی را ارایه می‌دهند.

ایران نژاد افزود: اورژانس استان مرکزی سال گذشته در آیین پیاده‌روی کربلا به ۲ هزار و ۱۴۶ مصدوم و حادثه دیده حوادث ترافیکی، انتقال بیماران به شهر مهران و یا سایر شهرهای مقصد، خدمات بهداشتی و درمانی ارایه کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه