English

فرماندار خمین:

کاهش آمار سقط جنین خود به خودی نیازمند آموزش مادران باردار است

فرماندار خمین گفت: کاهش آمار سقط جنین خود به خودی نیازمند آموزش مادران باردار است.

کاهش آمار سقط جنین خود به خودی نیازمند آموزش مادران باردار است
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، حمید کمانکش پنجشنبه در نشست ستاد جوانی جمعیت خمین با تاکید بر جلوگیری از هرگونه سقط جنین در شهرستان، افزود: کاهش آمار سقط جنین خود به خودی نیازمند آموزش مادران باردار است و این مهم باید در دستور کار معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی خمین قرار گیرد.

وی با اشاره به قانون جوانی جمعیت و نگاه ویژه کشور به این مسئله مهم اظهار کرد: از مسئولان و متولیان امر در خمین در این زمینه تلاش مضاعفی داشته باشند.

فرماندار خمین سقط جنین را یکی از مهمترین موانع رشد جمعیت بیان کرد و افزود: با تحلیل و آنالیز علل سقط جنین در شهرستان می‌توان برای کم کردن این آمار تصمیمات دقیق تری گرفته و در نتیجه شاهد اقدامات موثرتری در این زمینه باشیم.

کمانکش ادامه داد: مسئله جمعیت به عنوان دغدغه مقام معظم رهبری و مسئله مهم کشور است و باید از تمام ظرفیت‌های قانونی برای افزایش جمعیت استفاده خواهد شد.

دادستان دادگاه عمومی و انقلاب شهرستان خمین نیز گفت: قانون جوانی جمعیت دارای ضمانت اجرا است و کم کاری در اجرای این قانون با مجازات های درجه چهار و پنج مواجه خواهد شد.

ابراهیم گمیزی ادامه داد: اقدامات دستگاه‌های اجرایی متولی اجرای قانون جوانی جمعیت رصد می‌شود.

وی تاکید کرد: معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی خمین در شناسایی فروشندگان داروی سقط جنین با جدیت بیشتری اقدام کند.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی خمین نیز در این ستاد گفت: در ۲۰ درصد از بارداری‌ها سقط جنین خود به خودی اتفاق می‌افتاد.

سعید امینی ادامه داد: بسته آموزشی جلوگیری از این نوع سقط جنین برای کارشناسان بهداشتی دانشکده علوم پزشکی خمین تشریح شده و زنان و مادران باردار نیز تحت این آموزش‌ها قرار گرفتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه