English

مدیر ستاد اقامه نماز استان مرکزی خبر داد؛

تدارک ۲۰ ویژه برنامه در دهه فرهنگی ترویج معارف نماز استان

مدیر ستاد اقامه نماز استان مرکزی گفت: ۲۰ ویژه برنامه در دهه فرهنگی ترویج معارف نماز از ( ۲۱ تا ۳۰ مردادماه جاری) در این استان تدارک شده است.

تدارک ۲۰ ویژه برنامه در دهه فرهنگی ترویج معارف نماز استان
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، حجت‌الاسلام «علی رودبارانی» روز پنجشنبه در گفت و گویی افزود: این برنامه‌ها در سه محور آموزشی، تبلیغاتی و فرهنگی با همکاری دستگاه‌های مختلف از جمله شهرداری‌ها، فرمانداری‌ها، ستاد اقامه نماز و امور مساجد اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: این دهه با محوریت هفته جهانی مساجد برگزار می‌شود که اقامه نماز جماعت در چند پارک تا آخر تابستان، برگزاری مسابقه کتابخوانی، تبلیغات محیطی درباره توسعه نماز اول وقت، برنامه آموزشی ویژه امامان جماعت مدارس و ادارات، آموزش مربیان و معلمان و مصاحبه رادیویی با صدای استان مرکزی، بخشی از این برنامه‌ها است.

مدیر ستاد اقامه نماز استان مرکزی با اشاره به نظارت بر نمازخانه و سرویس بهداشتی بین راهی در استان گفت: کمیته‌ای برای نظارت سرویس بهداشتی و نمازخانه‌های بین شهری استان متشکل از استانداری، ستاد اقامه نماز، دانشگاه علوم پزشکی، میراث فرهنگی و راه و شهرسازی فعال است که به صورت فصلی و یا مناسبتی مانند اربعین، نوروز و راهیان نور از این واحدها بازدید دارند.

حجت الاسلام رودبارانی افزود: وضعیت مساجد و سرویس‌های بهداشتی بین راهی استان کمی مطلوب است و چون استان مرکزی در کریدور شرق به غرب و شمال به جنوب واقع شده و از سویی استان علما و امامین انقلاب است، بنابراین باید در ارایه خدمات اقامه نماز ویژه و برتر باشد.

وی بیان کرد: مجتمع بین راهی در ورودی استان مرکزی از سمت شرق در قم تغییرات مطلوبی شکل گرفته و همچنین در خروجی غرب، وضعیت سرویس بهداشتی و نمازخانه مطلوب نبود که اقداماتی تعمیری و مرمتی موجب شد تا این مجموعه نیز بازسازی شود.

مدیر ستاد اقامه نماز استان مرکزی گفت: اقدامات تعمیری و نوسازی خوبی برای سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌های بین راهی استان انجام شده که در حال حاضر بهترین آن مسجد رنگ روناس است و همچنین در محور دلیجان به سلفچگان، خدمات بهداشتی و نمازخانه این مجتمع مورد رضایت مردم است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه