English

فرماندار زرندیه خبر داد؛

تخصیص اعتبار ۲۰۰میلیار ریالی برای رفع تنش آبی زرندیه

فرماندار زرندیه با اشاره به اینکه تنش آبی یکی از چالش‌های پیش رو در شهرها و روستاهای این شهرستان است، گفت: امسال از محل بودجه ۱۴۰۳ برای رفع این تنش ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار مصوب شده است.

تخصیص اعتبار ۲۰۰میلیار ریالی برای رفع تنش آبی زرندیه
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، ابوالقاسم مهری روز شنبه در گفت و گویی اظهار کرد: این میزان اعتبار تنها در راستای تامین آب شرب پایدار شهرها و روستاهای این شهرستان هزینه می‌شود که حفر چاه‌های عمیق، خرید تجهیزات، اصلاح و بهسازی خط انتقال از جمله اقدامات مورد نظر در این راستا است.

وی با بیان اینکه از محل این اعتبارات هشت حلقه چاه حفاری می‌شود، افزود: این تعداد چاه شامل ۲ حلقه در شهر مامونیه، ۲ حلقه در روستای ورده و روستاهای علیشار، وسمق، بیل افتو و بندامیر هرکدام یک حلقه حفاری می‌شود.

مهری گفت: به زودی با ابلاغ نهایی این اعتبارات پیمانکاران برای حفر چاه‌ها از سوی شرکت آب و فاضلاب به خدمت گرفته می‌شوند تا در نزدیک‌ترین زمان ممکن بتوانیم منابع مورد نیاز آبی این مناطق برای رفع بحران آبی را تامین کنیم.

وی اضافه کرد: در هرکدام از این روستاها ذیل اعتبارات حفر چاه ها، خرید تجهیزات، ایجاد و اصلاح خط انتقال نیز منظور شده است.

فرماندار زرندیه با اشاره به اینکه همچنین سال گذشته نیز برای رفع تنش‌های آبی اقدامات مختلفی انجام شد، افزود: حفر یک حلقه چاه در خشک رود، اصلاح بخشی از شبکه انتقال شهرهای زاویه و پرندک از جمله این کارها است.

وی همچنین از تخصیص اعتبار ویژه از محل تنش‌های سطح ملی از محل اعتبارات در اختیار شرکت بهره‌برداری آب و فاضلاب کشور برای خرید یک دستگاه بیل مکانیکی و تانکر آب تخصیص یافته خبر داد و گفت: این اعتبار خارج از ۲۰۰ میلیارد ریال مبلغ ملی و استانی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه