English

رئیس دانشکده علوم پزشکی خمین:

۲۰ پروژه عمرانی در حوزه بهداشت و درمان خمین فعالیت دارند

رئیس دانشکده علوم پزشکی خمین گفت: از نیمه دوم سال گذشته تا کنون بیش از ۲۰ پروژه عمرانی در در حوزه بهداشت و درمان با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۳۴۰ میلیارد ریال در حال ساخت است.

۲۰ پروژه عمرانی در حوزه بهداشت و درمان خمین فعالیت دارند
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، سجاد رحیمی روز سه شنبه در حاشیه بازدید از طرح‌های عمرانی دانشکده علوم پزشکی خمین در گفت و گویی افزود: ساخت ۱۲ واحد زیست پزشک، پایگاه جاده‌ای محور گلدشت-آشیانه حدفاصل روستای سیان، مرکز خدمات جامع سلامت روستای دهنو، فرنق و شهابیه،سلف دانشجویی، مهمانسرا دانشکده، پایگاه شماره ۹ شهری و مرکز ناباروری از مهمترین طرح‌های درمانی در حال ساخت خمین است.

وی ادامه داد: ۵۰ درصد از این طرح‌ها با مشارکت خیرین خمینی و ۵۰ درصد دیگر از آنها با بودجه‌های دولتی در حال ساخت است.

رییس دانشکده علوم پزشکی خمین بیان کرد: تلاش می‌شود تعداد ۱۰ طرح از طرح‌های در حال ساخت دانشکده علوم پزشکی شهرستان در هفته دولت به بهربرداری برسد.

رحیمی با تاکید بر ضرورت تسریع در تکمیل طرح‌های بهداشتی و درمانی شهرستان گفت: اقدامات و تلاش‌های فراوانی برای ارتقاء زیرساخت‌های بهداشت و درمان زادگاه امام راحل انجام شده است و امیدواریم علاوه بر توجه به اصل دقت و کیفیت، در فرآیند ساخت این پروژه‌ها تسریع شود.

وی افزود: پایگاه شماره ۹ شهری که با مشارکت خیرنیک اندیش در حال ساخت است ۸۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با راه پ‌اندازی این پایگاه کمک بسیاری به ارتقاء سطح سلامت شهروندان می‌شود.

رییس دانشکده علوم پزشکی خمین با اشاره به ساخت و پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه ساخت زیست پزشک این دانشکده گفت: در حال حاضر ۳۲ واحد مسکونی برای پزشکان در شهرستان خمین موجود است.

رحیمی بیان کرد: با راه‌اندازی این مجتمع تعداد واحدها به ۴۴ مورد خواهد رسید که به ماندگاری پزشکان در سطح شهرستان و ارائه خدمت به شهروندان کمک می‌کند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی خمین اظهار کرد: ساخت سلف دانشجویی یکی دیگر از پروژه‌های مهم عمرانی این دانشکده است که در فضایی به مساحت ۴۰۰ متر مربع و با ظرفیت ۲۰۰ نفر دانشجو درمراحل پایانی ساخت است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه