English

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک:

فوق العاده خاص کارکنان سلامت، در سال ۱۴۰۳ با ضریب «یک» تائید و تصویب شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: فوق العاده خاص کارکنان سلامت، در سال ۱۴۰۳ با ضریب «یک» تائید و تصویب شده و با پیگیری‌های انجام شده فردا(سه‌شنبه) اولین مرحله آن پرداخت می‌شود.

فوق العاده خاص کارکنان سلامت، در سال ۱۴۰۳ با ضریب «یک» تائید و تصویب شد
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، علیرضا امانی شامگاه دوشنبه در گفت و گویی اظهار کرد: یکی دیگر از مطالبات اصلی پرستاران، اجرای فوق العاده خاص یا همان ترمیم حقوق است که با ضریب مناسبی در ایام کرونا قول داده شده بود و متاسفانه عملی نشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک ادامه داد: از دیگر مطالبات، پایه حقوق کم پرستاران است که با توجه به زحمات این قشر بسیار ناچیز است و این امر باید توسط نمایندگان مجلس و در سطوح بالای کشوری پیگیری و برطرف شود و پیگیری‌های لازم در این خصوص نیز در حال انجام است.

امانی به مبلغ ناچیز و ساعات اضافه کاری بالای پرستاران اشاره کرد و افزود: اگر در سال‌های گذشته پایه حقوق پرستاران اضافه می‌شد در خصوص مبلغ اضافه کاری نیز مشکلی نبود و براساس تماس‌های صورت گرفته و جلسات برگزار شده، افزایش چند برابری مبلغ اضافه کار انجام خواهد شد.

وی به پرداخت چندین ماه از معوقات پرستاران اشاره و اضافه کرد: اعتراض بر نحوه و نوع اجرای تعرفه‌گذاری پرستاری نیز که از دیگر مطالبات پرستاران است، طبق یک اصول و فرمول خاص محاسبه می‌شود و تعداد خدمات و هم ارزش نسبی اصلاح خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه