English

رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی:

دولت و مجلس برای حل مشکلات جامعه تلاش مضاعفی به کار گرفته‌اند

رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی گفت: دولت و مجلس برای حل مشکلات جامعه تلاش مضاعفی به کار گرفته‌اند.

دولت و مجلس برای حل مشکلات جامعه تلاش مضاعفی به کار گرفته‌اند
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، ولی الله بیاتی روز پنجشنبه در نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان مرکزی در اراک، افزود: همه وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم توانستند رای اعتماد بگیرند و کابینه وفاق ملی از جناح‌ها ‌و گروه‌های مختلف تشکیل شد.

وی بیان کرد: دکتر پزشکیان به دنبال این بود که از گروه‌های مختلف سیاسی کشور در کابینه حضور داشته باشند و در کنار یکدیگر بنشینند و کار کنند و مجلس هم کمک کرد تا این خواسته محقق شد.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دولت سیزدهم با شهادت آیت‌الله رئیسی شهید خدمت پایان یافت و آغاز دولت چهاردهم نیز با شهادت اسماعیل هنیه، شهید مقاومت همزمان بود.

بیاتی عنوان کرد: تلاش‌های دولت سیزدهم جای تقدیر دارد و در استان مرکزی هم در طول سه سال گذشته همه تلاش‌ها برای پیگیری امورات مختلف به کار گرفته شد.

وی گفت: دولت و مجلس برای حل مشکلات جامعه تلاش مضاعفی به کار گرفته‌اند و رئیس جمهور در انتصابات استانداران، فرمانداران و مدیران کل نیز تصمیم بر انتخاب افراد توانمند با روحیه جهادی از همه گروه‌ها و جناح‌های سیاسی دارد و در این راستا شاخص‌هایی نیز در نظر گرفته شده است.

رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی افزود: وفاق، انسجام، اتحاد و همگرایی بین مجلس و دولت شکل گرفته و امید است این مهم روز به روز افزایش بیشتری یابد.

بیاتی با بیان اینکه، وظایف محوله در خصوص بخش خصوصی با جدیت دنبال می‌شود، گفت: از رئیس جمهور دعوت شده تا اولین سفر استانی خود را به استان مرکزی داشته باشد و از رئیس مجلس هم برای سفر به این استان دعوت شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه