English

رئیس اتاق بازرگانی اراک تاکید کرد؛

دولت باید حامی مردم باشد نه رقیب آنها

رئیس اتاق بازرگانی اراک گفت: دولت باید حامی مردم باشد نه رقیب آنها و برای ترمیم اقتصاد کشور، با جهان بیش از پیش رابطه اقتصادی داشته باشد.

دولت باید حامی مردم باشد نه رقیب آنها
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، فرزاد مخلص‌الائمه روز پنجشنبه در نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان مرکزی در اراک، افزود: باید تلاش شود تا فشار از روی تولیدکنندگان روز به روز بیشتر برداشته شود و کاهش یابد.

وی بیان کرد: مسئله قاچاق سوخت، غیرقابل انکار است و در این راستا باید تدابیر لازم اندیشیده شود.

استاندار مرکزی ادامه داد: باید پذیرفت که بسیاری از تولیدکنندگان امروز به ناچار سوخت خود را از بازار آزاد و برخی از طریق شبکه قاچاق تهیه می‌کنند که این روند خیلی نامطلوب و نامناسب است.

مخلص‌الائمه اظهار کرد: استان مرکزی در پایش فضای کسب و کار برای چندمین فصل متوالی، رتبه اول کشور را اخذ کرده و این استان از سالم‌ترین فضای کسب و کار برخوردار است و باید تلاش شود تا این رتبه حفظ و نمره کسب شده نیز ارتقا یابد.

وی گفت: خرید گندم در استان مرکزی رکورد تاریخی زده و به بالاترین میزان خود یعنی افزایش ۷۵ درصدی نسبت به سال گذشته و ۱۷ درصدی نسبت به کشور رسده است.

استاندار مرکزی ادامه داد: در حوزه مهاجرین دغدغه‌های زیادی وجود دارد و سازمان ملی مهاجرت تاسیس و راه‌اندازی شده که به زودی این موضوع را ساماندهی می‌کند و اتفاقات خوبی رقم می‌خورد و به طور قطع مهاجرین غیرقانونی باید اخراج شوند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اراک هم در این نشست با تبریک تشکیل دولت چهاردهم و اخذ رای اعتماد وزرا، گفت: امید است دولت جدید سیاست درهای باز اقتصادی را با جدیت اجرا کند.

ناصر بیکی افزود: انتظار است این دولت به تولیدات صادرات محور بیشتر فکر و توجه کند.

وی گفت: دولت باید حامی مردم باشد نه رقیب آنها و برای ترمیم اقتصاد کشور، با جهان بیش از پیش رابطه اقتصادی داشته باشد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اراک ادامه داد: همدلی و وفاق میان مسئولین و مردم وجود دارد اما این مهم باید روز به روز بیشتر شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه