English

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه:

۶ دستگاه خودروی شوتی در ساوه توقیف شد

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از توقیف ۶ دستگاه خودروی شوتی در این شهرستان طی ۲ عملیات گشت پلیسی خبر داد.

۶ دستگاه خودروی شوتی در ساوه توقیف شد
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، سرهنگ مجتبی جمالی روز پنجشنبه در گفت و گویی اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان ساوه در راستای مبارزه با قاچاق کالا با کنترل خودروهای عبوری در محور های مواصلاتی این شهرستان در عملیاتی چهار دستگاه خودروی سواری شوتی را شناسایی و آنها را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودروها انواع کالای قاچاق از قبیل ۴۶۰ ثوب لباس، هشت هزار و ۸۰۰ قلم انواع اسباب بازی و نوشت افزار فاقد اسناد گمرکی و قاچاق به ارزش ۱۲ میلیارد ریال را کشف کردند.

وی اضافه کرد: همچنین این ماموران در عملیاتی دیگر ۲ دستگاه خودروی سواری شوتی را شناسایی و از آنها ۴۵۰ کیلوگرم لباس، ۷۹دستگاه کیس و DVR که فاقد اسناد گمرکی و قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالای کشف شده را ۷ میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال اعلام کردند، گفت: در این ۲ عملیات خصوص تعداد ۶ نفر متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند.

این مقام انتظامی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر مجاز و قاچاق توسط افراد سود جو، موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه