English

مدیرعامل هپکو اراک تاکید کرد؛

نیاز هپکو برای تداوم موفقیت‌های خود به حمایت دولت چهاردهم

مدیرعامل هپکو اراک گفت: بیش از ۶۰ هزار میلیارد ریال این شرکت در حال حاضر قرارداد قطعی منعقد کرده که برای تداوم موفقیت‌های خود به حمایت دولت چهاردهم نیاز دارد.

نیاز هپکو برای تداوم موفقیت‌های خود به حمایت دولت چهاردهم
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، علیرضا کاظمی روز شنبه در گفت و گویی افزود: شرکت هپکو اراک طی سال گذشته و امسال بیش از ۲۰ نوع محصول راهسازی، معدنی و پروژه‌های صنعتی و کشاورزی را در دست تولید و تحویل دارد.

وی بیان کرد: امروز خطوط مونتاژ ظرفیت پذیرش محصول جدید را ندارد و این افتخار نصیب هپکو شده که تمامی خطوط و سالن‎‌های آن فعال است.

مدیرعامل هپکو اراک با بیان اینکه، نبض هپکو در تامین قطعات CKD است، افزود: از تیرماه ۱۴۰۱ با حضور هیات مدیره جدید تا تیرماه ۱۴۰۳ و با حل مشکلات ارزی، مالی و تخصیص ارز، رشد خوبی در شرکت حاصل شده است.

کاظمی اظهار کرد: به طوریکه از تیرماه ۱۴۰۱ تا تیرماه ۱۴۰۲ به لحاظ تعداد دستگاه، ۳۶۰ دستگاه با رشد ۱۹۵ درصدی تولید شد و امید است با حمایت‌های دولت چهاردهم روند تولید بیش از گذشته رونق یابد.

وی گفت: انتظار است دولت چهاردهم روند حمایتی خود را از صنایع کشور و شرکت هپکو به عنوان یک شرکت تامین‌کننده زیرساخت‌های عمرانی کشور داشته باشد.

مدیرعامل هپکو اراک اضافه کرد: این شرکت از دکتر پزشکیان توقع همکاری به لحاظ تامین نقدینگی، رفع موانع تولید و تامین ارز مورد نیاز دارد تا از ظرفیت شرکت در حوزه ساخت و مونتاژ ماشین‌آلات راهسازی و معدنی و پروژه‌های صنعتی استفاده شود و زمینه جذب نیروهای جوان و متخصص و رشد اشتغال بیش از پیش فراهم شود.

کاظمی تصریح کرد: هپکو یک صنعت صنعت‌ساز است که در مسیر تولید با تعداد زیادی از صنایع‌پایین دستی و صنایع تامین کننده در استان و کشور مرتبط است و به طور قطع رشد و رونق تولید در این شرکت به رونق تولید در شرکت‌های دیگر کمک می‌کند.

وی تاکید کرد: انتظار است دولت چهاردهم اگر نیاز به واردات ماشین‌آلات راهسازی و معدنی و استفاده از منابع خارجی در کشور دارد، بر اساس کار کارشناسی شده از سوی هپکو و مهندسین این شرکت صورت گیرد تا سرمایه‌های ملی کشور اتلاف نشود و ماشین‌آلات دیگری به انبوه ماشین‌آلات وارد شده به کشور در گذشته اضافه نشود.

مدیرعامل هپکو اراک افزود: به طور قطع استفاده از پتانسیل فنی، علمی و مهندسی هپکو در این راستا به بهره‌برداری بهینه و درست از منابع مالی و ارزی کشور ختم می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه