English

معاون استاندار و فرماندار ویژه ساوه:

بیش از ۷۸ هزار میلیارد ریال طرح در ساوه آماده بهره برداری می‌باشد

معاون استاندار و فرماندار ویژه ساوه گفت: این شهرستان ۷۸ هزار و ۳۸۰ میلیارد ریال طرح عمرانی آماده افتتاح در هفته دولت دارد که با این تعداد طرح برای دومین سال پیاپی رتبه نخست استان مرکزی را کسب کرد.

بیش از ۷۸ هزار میلیارد ریال طرح  در ساوه آماده بهره برداری می‌باشد
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، مهدی الیاسی شنبه شب در گفت و گویی اظهار کرد: شهرستان ساوه، با مجموع ۱۰۴ پروژه در حوزه‌های عمرانی و اقتصادی و با اعتباری بالغ بر ۷۸ هزار ۹۷۰ میلیارد ریال با اشتغالزایی ۶ هزار ۸۹۱ نفر، حائز رتبه نخست در بین دوازده شهرستان استان مرکزی شد و رکورد جدیدی در ۲ شاخص میزان اعتبار و اشتغالزایی را در شهرستان‌های استان کسب کرد.

وی افزود: از مجموع پروژه‌هایی که در هفته دولت امسال افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود، ۹۴ پروژه با اعتبار ۲۵ هزار و ۶۳۰ میلیارد ریال با اشتغالزایی چهار هزار و ۲۲۹ نفر مربوط به حوزه عمرانی و ۱۰ پروژه با اعتبار ۵۳هزار ۳۴۰ میلیارد ریال با اشتغالزایی ۲ هزار ۶۶۲ نفر مربوط به حوزه اقتصادی است.

وی اظهار کرد: از مجموع ۱۰۴ پروژه شهرستان ساوه در هفته دولت، تعداد ۹۵ پروژه با۷۸ هزار و ۳۸۰ میلیارد ریال افتتاح و عملیات اجرایی ۹ پروژه با ۵۸۰ میلیارد ریال نیز آغاز می شود.

الیاسی با بیان اینکه در فاصله زمانی از هفته دولت سال گذشته تا امسال، کلیه پروژه‌ها در سامانه ملی مدیریت و نظارت بر توسعه استان‌های کشور معروف به «منتاک» ثبت شده و پس از بررسی، ارزیابی و تایید استانداری‌ها، نتایج آن به عنوان خروجیِ اطلاعات پروژه‌ها قابل استناد شده است، افزود: بنا بر همین اطلاعاتِ ارزیابی شده، شهرستان ویژه ساوه برای دومین سال پیاپی، رتبه نخست در استان مرکزی را به خود اختصاص داد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه ساوه تصریح کرد: این موفقیت حاصل حمایت‌های مردمی، همدلی و وحدت قوای سه‌گانه، مسئولین و تمامی ارکان شهرستان و همچنین در نتیجه زحمات و تلاش‌های خدمتگزاران مردم در دستگاه‌های اجرایی و اداری شهرستان ساوه رقم خورده است، که با همین روند، شاهد شکوفایی و پیشرفت روز افزون شهرستان ساوه در کلیه حوزه‌ها باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه