English

رییس اداره دامپزشکی شهرستان اراک خبر داد؛

خارج کردن از چرخه مصرف ۲۰ هزار و ۶۳۳ کیلوگرم انواع فرآورده پروتئینی در اراک

رییس اداره دامپزشکی شهرستان اراک گفت: ۲۰ هزار و ۶۳۳ کیلوگرم انواع فرآورده پروتئینی غیرقابل مصرف امسال در این شهرستان شناسایی و از چرخه مصرف خارج شد.

خارج کردن از چرخه مصرف ۲۰ هزار و ۶۳۳ کیلوگرم انواع فرآورده پروتئینی در اراک
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، «ابوالفضل حمزه‌لوییان» روز چهارشنبه در گفت و گویی افزود: این میزان مواد غیرقابل استفاده از ۲۰ هزار و ۲۱۹ مورد بازدید بهداشتی از مراکز تولید، توزیع، نگهداری و عرضه فرآورده‌های دامی در این شهرستان شناسایی شده است.

وی با بیان اینکه، بازرسی و نظارت بهداشتی بر سلامت دام و گوشت استحصالی یکی از وظایف حاکمیتی دامپزشکی است، ادامه داد: ۳۹ هزار و ۳۲۲ مورد بازدید از کشتارگاه دام این شهرستان توسط بازرسین واحد نظارت اداره دامپزشکی شهرستان اراک انجام شد که ۳۱ هزار ۹۳۷ کیلوگرم انواع لاشه غیر بهداشتی از چرخه مصرف انسانی حذف شد.

رییس اداره دامپزشکی اراک گفت: ۱۹۰ مورد نمونه‌برداری از فرآورده‌های خام در پنج ماه اول امسال در جریان نظارت انجام و ۴۶ مورد تخلفات بهداشتی هم به مراجع قضایی معرفی شد.

حمزه‌لوییان افزود: مردم از مصرف فرآورده‌هایی که فاقد نشان دامپزشکی و تاریخ تولید و مصرف هستند استفاده نکنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در زمینه عرضه و فروش فرآورده‌های خام دامی اعم از گوشت قرمز، مرغ، ماهی، تخم مرغ و غیره به دامپزشکی شهرستان اطلاع دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه