English

آغاز بهره‌برداری و عملیات اجرایی ۱۵ طرح برق‌رسانی در اراک

بهره‌برداری و عملیات اجرایی ۱۵ طرح برق‌رسانی روز جمعه به مناسبت هفته دولت با حضور فرزاد مخلص‌الائمه استاندار و تنی چند از مسئولان استان مرکزی در نقاط مختلف شهرستان اراک آغاز شد.

آغاز بهره‌برداری و عملیات اجرایی ۱۵ طرح برق‌رسانی در اراک
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان مرکزی در حاشیه افتتاح پروژه ۵۰۰ کیلو واتی روستای امان آباد اراک در جمع خبرنگاران، گفت: ۲۷۷ میلیارد ریال برای طرح‌های برق‌رسانی اراک هزینه شده است.

محمود محمودی ادامه داد: به مناسبت هفته دولت تعداد ۱۱۸ پروژه شرکت توزیع برق با اعتباری بالغ بر هشت هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال در استان مرکزی بهره‌برداری شد.

وی افزود: طرح‌های برق‌رسانی استان مرکزی در بخش‌های طرح جهادی بهارستان، اقدام ملی مسکن، بهسازی شبکه‌های فرسوده شهری سیم به کابل، هوشمندسازی، ارتقای قدرت مانوری شبکه و توسعه و احداث نیروگاه‌های تجدید پذیر خورشیدی است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان مرکزی با اشاره به بهره‌برداری نیروگاه خورشیدی ۵۰۰ کیلوواتی روستای امان آباد اراک، افزود: از مجموع ۱.۲ مگاوات نیروگاه که در هفته دولت به بهره‌برداری رسید ۵۰۰ کیلووات مربوط به نیروگاه گلخانه‌های روستای امان آباد است که هم کمک به تولید برق پاک است و هم به حل مشکل ناترازی برق کشور کمک می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه