English

رییس بیمارستان تخصصی کودکان امیرکبیر اراک خبر داد؛

بهره‌مندی یک‌هزار و ۹۰۹ کودک از خدمات بستری رایگان در استان مرکزی

رییس بیمارستان تخصصی کودکان امیرکبیر اراک گفت: یک‌هزار و ۹۰۹ کودک زیر هفت سال استان مرکزی از خدمات بستری رایگان با هدف حمایت از خانواده و جوانی جمعیت بهره‌مند شدند.

بهره‌مندی یک‌هزار و ۹۰۹ کودک از خدمات بستری رایگان در استان مرکزی
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، «صابر مقدم» روز شنبه در گفت و گویی افزود: یک‌هزار و ۱۰۷ کودک دختر و ۸۰۲ کودک پسر از اردیبهشت امسال از طرح بستری رایگان کودکان استفاده کردند.

وی بیان کرد: ۲ میلیارد و ۳۴۲ میلیون ریال برای درمان این کودکان هزینه شد که به طور کامل از محل منابع دولتی تامین و ریالی از خانواده این کودکان دریافت نشد.

رییس بیمارستان تخصصی کودکان امیرکبیر اراک گفت: آنفولانزا، گوارش، مغز و اعصاب، کووید و مشکلات تنفسی از جمله بیماری‌های بود که کودکان به علت آن در بیمارستان بستری و خدمات رایگان دریافت کردند.

مقدم افزود: ارایه خدمات تشخیصی و درمانی، بستری موقت، اورژانس و سرپایی شیرخواران و کودکان در مراجعه به مراکز تشخیصی و درمانی بخش دولتی دانشگاه بر اساس تصویب نامه هیات وزیران رایگان است.

وی بیان کرد: هر فردی در هفت سال اول زندگی به بیماری مبتلا می‌شود، که اگر این بیماری‌ها در همان سنین پیشگیری، کنترل و درمان شود، فرد در سنین بزرگسالی دیگر درگیر درمان این بیماری‌ها با صرف هزینه‌های بسیار بالا نمی‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه