English

طی مراسمی:

سرپرست معاونت توسعه و عمران روستایی بنیاد مسکن استان مرکزی معرفی شد

طی مراسمی، از زحمات تصدی معاونت توسعه و عمران روستایی سابق بنیاد مسکن استان مرکزی تقدیر و تشکر به عمل آمد و عباس چاپاری به عنوان سرپرست معاونت توسعه و عمران روستایی بنیاد مسکن این استان معرفی شد.

سرپرست معاونت توسعه و عمران روستایی بنیاد مسکن استان مرکزی معرفی شد
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، در مراسمی با حضور علی عسکری مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی ، حقدادی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و جمعی از کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی از زحمات  مهرشاد افروز در دوران تصدی معاونت توسعه و عمران روستایی سابق بنیاد مسکن استان مرکزی تقدیر و تشکر به عمل آمد و عباس چاپاری به عنوان سرپرست معاونت توسعه و عمران روستایی بنیاد مسکن استان معرفی گردید.

در ابتدای این جلسه،  عسکری ضمن عرض تسلیت ایام اربعین و عزای حسینی(ع) و خوش‌آمد گویی به کلیه حاضرین، در سخنان خود از  زحمات کلیه کارکنان در راستای تحقق اهداف این نهاد مقدس تقدیر و تشکر نمود و توفیق روزافزون آنان را در جهت خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم با تلاش و کوشش بیش از پیش خواستار شد.

حجت الاسلام و المسلمین حقدادی نیز در سخنان به کارگیری خلاقیت و مهارت و توان کارکنان جدید و قدیم در جایگاه مختص خود را گامی مهم در جهت رضایتمندی مردم و در نهایت پیشرفت و آبادانی ایران عزیز دانست و ارتقای کمیت و کیفیت امور خدمت رسانی به مردم را  امری مهم و حائز اهمیت خطاب نمود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه