English

مدیرعامل هلدینگ هپکو خبر داد؛

برداشته شدن اولین قدم برای جهش هپکو

مدیرعامل هلدینگ هپکو با ابراز امیدواری نسبت به تحقق هپکوی مدرن تا ۱۴۰۴، گفت: اولین قدم‌ها برای جهش هپکو برداشته شده و تدابیر مهمی اندیشیده شده است.

برداشته شدن اولین قدم برای جهش هپکو
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، «حسین قربانی» روز یکشنبه در نشست با مدیران شرکت هپکو ، افزود: تیم‌های مدیریتی قبلی شرکت زحمات بسیاری برای امروز هپکو کشیدند و هیات مدیره فعلی شرکت نیز برای تحقق اهداف و برنامه‌ریزی‌ها، اهتمام ویژه‌ای را توام با کار تیمی به کار گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه هپکو سال گذشته از بحران خارج شد و امروز در مسیر شکوفایی و احیا قرار گرفته است، گفت: امروز با سفارش‌گذاری قطعات CKD، اولین قدم برای جهش شرکت برداشته شده است.

قربانی تصریح کرد: امسال حدود ۱۷۰ دستگاه انواع ماشین‌آلات سنگین تولید و ۱۴۵ دستگاه نیز در حال تولید است و تحول و جهش تولید در حال تحقق است.

وی با اشاره به خریدهای خارجی شرکت به شکل اعتباری و بدون ضمانت‌نامه، بیان کرد: امروز ۵۰ درصد خریدهای خارجی شرکت به صورت اعتباری انجام می‌شود و این اتفاق مصداق معجزه برای هپکو است.

قربانی تاکید کرد: امسال و سال گذشته تمام حقوق کارکنان شرکت بدون کمک دولتی پرداخت شد و در این حوزه شرکت به استقلال رسیده است.

مدیرعامل هلدینگ هپکو با بیان اینکه امید است تا سال ۱۴۰۴، به هپکوی مدرن برسیم، افزود: تاکنون از قرارداد تولید یک‌هزار دستگاه با سازمان شهرداری‌ها، ۳۵۰ دستگاه تولید و تحویل شده و مقرر است تا ۱۰ آبان ۱۴۰۳، ۱۴۵ دستگاه که در مدار تولید قرار دارد، با کار ویژه، تکمیل و تحویل مشتری شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه