English

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان مرکزی خبر داد؛

ظرفیت پذیرش ۲ هزار و ۶۰ دانشجو در دانشگاه جامع علمی کاربردی مرکزی

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان مرکزی گفت: این دانشگاه برای سال تحصیلی جدید، ظرفیت پذیرش ۲ هزار و ۶۰ دانشجو در مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته را دارد.

ظرفیت پذیرش ۲ هزار و ۶۰ دانشجو در دانشگاه جامع علمی کاربردی مرکزی
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، «علیرضا نظام‌آبادی» روز پنجشنبه در گفت و گویی افزود: ثبت‌نام از داوطلبان ورود به دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته این دانشگاه برای پذیرش در ۲۴ کدرشته محل و هفت مرکز آموزش علمی کاربردی از ۲۱ تا ۲۶ شهریورماه فرصت دارند.

وی بیان کرد: ثبت‌نام از داوطلبان ورود به دوره‌های کاردانی ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی در استان مرکزی برای پذیرش مهرماه ۱۴۰۳ در ۴۳ کدرشته محل و هشت مرکز آموزش علمی کاربردی از ۱۹ شهریورماه آغاز شده است.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان مرکزی گفت: همزمان با شروع ثبت‌نام، دفترچه‌ راهنمای ثبت نام از طریق پرتال اطلاع رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور به نشانی ww.sanjesh.org و همچنین پرتال اطلاع‌رسانی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان مرکزی به نشانی mk.uast.ac.ir قابل رویت و در دسترس داوطلبان است. برهمین اساس داوطلبان باید ضمن مطالعه شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه‌ راهنمای پذیرش نسبت به ثبت‌نام در پرتال سازمان سنجش آموزش کشور اقدام و پرینت نهایی آن را تا زمان اعلام نتیجه نزد خود حفظ کنند.

نظام‌آبادی افزود: به تمامی داوطلبان توصیه می‌شود به منظور افزایش احتمال قبولی بیش از یک کدرشته محل را انتخاب کنند و نیز ثبت‌نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه