English

فرمانده سپاه حضرت روح الله استان مرکزی:

خانواده معظم شهدا اسوه‌های واقعی صبر و بصیرت هستند

فرمانده سپاه حضرت روح الله استان مرکزی گفت: خانواده معظم شهدا اسوه‌های واقعی صبر و بصیرت هستند.

خانواده معظم شهدا اسوه‌های واقعی صبر و بصیرت هستند
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، سردار محمدرضا نقدی روز پنجشنبه در دیدار با خانواده های معظم شهیدان والامقام "علی" و علی اکبر شمسی پور" از شهدای شاخص اراک ضمن تجلیل از مجاهدت‌ها و فداکاری‌های این خانواده انقلابی، اقتدار و پیشرفت روز افزون کشور را به برکت خون مطهر شهدا خواند و افزود: شهدا سرمایه‌های زنده و جاودان نظام اسلامی و تصویرگری عزت و سربلندی ایران اسلامی هستند.

معاون هماهنگ کننده سپاه خانواده معظم شهدا را چشم و چراغ جامعه دانست و آنها را مایه امید و عزت خواند و گفت: خانواده معظم شهدا بازوی قدرتمند نظام اسلامی و مایه خیر و برکت برای ملت ایران و کشور هستند.

سردار نقدی تکریم و ملاقات با خانواده معظم شهدا را به عنوان یک راهبرد فرهنگی دانست و افزود: در گام دوم انقلاب اسلامی برای فتح قله‌های بلند و رسیدن به پیشرفت در حوزه‌های مختلف نیازمند فرهنگ ایثار و شهادت و ترویج این فرهنگ ارزشی هستیم که تکریم خانواده شهدا و دیدار با آنها یکی اساسی‌ترین روش‌های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

فرمانده سپاه حضرت روح الله استان مرکزی هم در این آیین گفت: خانواده معظم شهدا اسوه های صبر و بصیرت و همواره مایه افتخار و سربلندی و گنجینه های نظام اسلامی هستند.

سردار مرتضی عمومهدی خانواده معظم شهدا و رزمندگان را سرمایه‌های ارزشمند نظام اسلامی دانست و افزود: دیدار با خانواده معظم شهدا ادای احترام به مقام والای خود شهید و تجدید میثاق با آرمان های شهدا است و باید به یک فرهنگ رایج در کشور و به خصوص در بین جوانان تبدیل شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه