English

جانشین سپاه روح‌الله استان مرکزی:

۲ هزار و ۶۵۰ برنامه در هفته دفاع مقدس استان مرکزی اجرا می‌شود

جانشین سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: ۲ هزار و ۶۵۰ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در این استان هدفگذاری شده که در ۶۴ عنوان برگزار می‌شود.

۲ هزار و ۶۵۰ برنامه در هفته دفاع مقدس استان مرکزی اجرا می‌شود
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، سردار محمدرضا عسگری روز یکشنبه در نشست خبری برنامه‌های هفته دفاع مقدس سپاه روح‌الله استان مرکزی در اراک، افزود: تبیین ارزش‌های دفاع مقدس در اجرای تمام برنامه‌ها مد نظر است و با جدیت دنبال می‌شود.

وی بیان کرد: پایگاه‌ها و مساجد در اجرای این برنامه ها دخیل و نقش‌آفرینی دارند و هماهنگی لازم با بخش‌های مختلف صورت گرفته است.

جانشین سپاه روح‌الله استان مرکزی ادامه داد:۳۴ طرح عمرانی و محرومیت‌زدایی توسط بسیج سازندگی استان مرکزی افتتاح می‌شود.

سردار عسگری گفت: رونمایی از ۲۹ کتاب، نمایش و رزم فرهنگی در اراک و محلات، رژه‌ نیروهای مسلح، تجلیل از ایثارگران، یادواره‌های مختلف و گلباران مزار شهدا در شهر و روستاها، بخشی از برنامه‌ها است.

وی اظهار کرد: دیدار و سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا، روایت راویان در خصوص دفاع مقدس در مساجد و پایگاه‌های مقاومت، فضاسازی شهری، تجلیل از سربازان نمونه، اجرای برنامه‌های هنری و تئاترهای خیابانی و برپایی میز خدمت، از دیگر برنامه‌ها است.

فرمانده سپاه ناحیه اراک هم در این نشست گفت: از مجموع ۶۴ عنوان برنامه هدفگذاری شده در استان مرکزی، ۶۱ عنوان برنامه در سطح این ناحیه برگزار می‌شود.

سرهنگ محمد مهجوری افزود: ۷۵۰ برنامه ویژه شهرستان اراک در این هفته برگزار می‌شود که مهمترین آنها اجرای نمایش رزمی فرهنگی با همکاری تیپ یکم سپاه روح الله و پایگاه امام رضا(ع) شهرداری اراک است.

وی بیان کرد: از سوم مهرماه امسال در منطقه نورالشهدا اجرای برنامه‌های جانبی پس از اقامه نماز مغرب تدارک شده است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک ادامه داد: تجلیل از پیشکسوتان جهاد و شهادت، رژه حماسی بسیجیان در ۳۱ شهریورماه، تجلیل از شهدای زنده ویژه جانبازان بالای ۷۰ درصد، برپایی ۲۰ یادواره خانگی و هفت یادواره محلی، از دیگر برنامه‌ها در شهرستان اراک است.

سرهنگ مهجوری اظهار کرد: بهشت گردی در گلزار شهدای اراک و اعزام ۱۵ گروه جهادی به روستاهای مختلف، از دیگر برنامه‌های هدفگذاری شده در این شهرستان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه