English

رییس دانشگاه پیام نور شهرستان دلیجان خبر داد؛

تحصیل یک‌هزار دانشجو در دانشگاه پیام نور دلیجان

رییس دانشگاه پیام نور شهرستان دلیجان گفت: یک‌هزار دانشجو در ۱۳ رشته مقطع کارشناسی و ۱۷ رشته کارشناسی ارشد این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

تحصیل یک‌هزار دانشجو در دانشگاه پیام نور دلیجان
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، «عباس سرافرازی» روز یکشنبه در گفت و گویی افزود: ۸۰ درصد اساتید دانشگاه پیام نور دلیجان هیات علمی و ۲۰ درصد مابقی استاد حق التدریس هستند.

وی با اشاره به تحصیل بدون آزمون و صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیام نور دلیجان بیان کرد: شرکت کنندگان در کنکور می‌توانند در رشته‌های شیمی، حقوق، حسابداری، روانشناسی، علوم تربیتی، مترجمی زبان، مهندسی صنایع، مهندسی کامپیوتر، مدیریت کسب و کار، مدیریت دولتی بازرگانی و صنعتی براساس سوابق تحصیلی، در مقطع کارشناسی تحصیل کنند.

رییس دانشگاه پیام نور دلیجان گفت: مشاوره و ثبت‌نام رایگان توسط کارشناسان دانشگاه همه روزه در زمان انتخاب رشته در این مرکز دانشگاهی انجام می‌شود.

سرافرازی یکی از مهمترین اهداف دانشگاه پیام نور را رضایت دانشجو در تمام مراحل تحصیلی از لحاظ اداری خدمات آموزشی و امور مالی عنوان کرد.

وی با تاکید بر توسعه کمی و کیفی دانشجویان در دانشگاه پیام نور دلیجان گفت: ارتقا به نسل سوم دانشگاه یکی از مهم ترین اهداف این واحد آموزشی است.

رییس دانشگاه پیام نور دلیجان تصریح کرد: نسل اول فقط به آموزش می پردازد ، نسل دوم آموزش و تحقیقات را مورد توجه قرار می دهد و تاکید نسل سوم بر ارتباط با صنعت و جامعه درکنار آموزش است.

سرافرازی تصریح کرد: دانشکده فنی مهندسی پیام نور دلیجان بر اساس سوابق تحصیل برای دو رشته از پرمخاطب‌ترین و برترین رتبه های بازار کار کشور یعنی مهندسی صنایع و مهندسی کامپیوتر از طریق سایت دانشجو پذیرش می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه