English

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق مرکزی خبر داد؛

نصب و بهینه سازی ۶۴۹۲چراغ روشنایی معابر در اراک

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: ۶۴۹۲ چراغ روشنایی معابر در شهرستان اراک طی ۶ماه نخست سال جاری اصلاح و نصب شده است.

نصب و بهینه سازی ۶۴۹۲چراغ روشنایی معابر در اراک
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، محمود محمودی با بیان اینکه ۸۰هزار پایه چراغ روشنایی معابر در شهرستان اراک وجود دارد،افزود:تامین روشنایی معابر و حفظ و نگهداشت آن مهمترین دغدغه شرکت های توزیع برق است.

وی با اشاره به اینکه رصد و اصلاح چراغ های روشنایی معابر به صورت روزانه توسط اکیپ های عملیاتی شرکت انجام می شود،افزود: طی ۶ماه سال جاری ۶۲۹۰چراغ روشنایی معابر اصلاح شده است که از این میزان ۳۴۸۰چراِغ روشنایی معابر شهری و ۲۸۱۰چراغ روشنایی معابر روستایی اصلاح شده و ۲۰۲چراغ روشنایی معابر نیز نصب شده است.

محمودی بیان کرد: سرقت تجهیزات روشنایی معابر شهرستان اراک در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۳رشد داشته است و تلاش های شبانه روزی برای بازیابی کابل های مسیرهای سرقت شده صورت پذیرفته است.

این مقام مسئول گفت: روشنایی استاندارد معابر و شریان‌های اصلی و فرعی شهرها و روستا ها با توجه به اولویت بندی‌های در نظر گرفته شده بصورت مستمر مورد نظارت و بازبینی قرار می گیرد . 

مدیر عامل توزیع برق استان مرکزی افزود: هر ساله تعدادی چراغ در معابر شهری و روستایی نصب می شود و در طرح بهارستان که در روستاها اجرا شد ۳۵هزار دستگاه چراغ نصب ، اصلاح و بهینه سازی شد.

وی گفت:از مردم شریف استان تقاضا می شود هرگونه خاموشی روشنایی معابر، سرقت شبکه و تجهیزات برق را به سامانه پیامکی 10001000121یا شماره تماس 121اطلاع دهند وامیدواریم با زحماتی که نیروهای اجرایی و عملیاتی این شرکت متحمل می‌شوند و تنگنا‌هایی که وجود دارد، بتوانیم خدمت را به نحو شایسته به مردم استان ارائه دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه