English

مدیرکل بنیاد ارزش‌های دفاع مقدس مرکزی:

برنامه‌های هفته دفاع مقدس استان مرکزی در ۷۰ عنوان تدارک دیده‌ شد

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: ۷۰ عنوان برنامه‌ ویژه هفته دفاع مقدس توسط دستگاه‌های اجرایی این استان به دبیرخانه ارسال شده که در قالب سه هزار و ۲۰۰ برنامه اجرا می‌شود.

برنامه‌های هفته دفاع مقدس استان مرکزی در ۷۰ عنوان تدارک دیده‌ شد
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، سرهنگ غلامرضا کریمی روز سه‌شنبه در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس در اراک، افزود: ظرفیت دفاع مقدس بالا است و باید از این گنجینه غنی و پربها نهایت بهره‌گیری را کرد.

وی بیان کرد: اجرای عهد سربازی، رژه نیروهای مسلح با همت نیروهای مسلح و با مسئولیت سپاه روح الله در خیابان قایم مقام اراک، صبحگاه مشترک به منظور ایجاد وحدت و انگیزه در نیروهای مسلح، تجلیل از پیشکسوتان حوزه جهاد و مقاومت و همسران، مادران و خانواده ایثارگران، از جمله برنامه‌ها است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی ادامه داد: برابر ابلاغ ستاد کل، سهم استان مرکزی در تجلیل از جامعه ایثارگری، ۲۰ هزار نفر است که این مهم از هفته دفاع مقدس آغاز و باید تا پایان سال محقق شود.

سرهنگ کریمی عنوان کرد: تجلیل از جامعه ایثارگری تا پایین‌ترین سطح ابلاغ شده و این مهم وظیفه همه دستگاه‌های اجرایی است.

وی تصریح کرد: عطر افشانی گلباران قبور مطهر شهدا در نقاط شهر و روستا، یادمان‌های شهدای گمنام، سرکشی به جامعه ایثارگران، اجرای نمایشگاه‌های مختلف با موضوعات محتوایی، نمایش رزمی فرهنگی، نمایشگاه کتاب، یادواره‌های محلی و شهرستانی، اردوی راهیان نور از دستگاه‌های مختلف، تئاتر خیابانی، رونمایی از موسیقی و سرود با کمک سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک، رونمایی از اراک و نشست‌های بصیرتی، از دیگر برنامه‌ها است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی افزود: سخنرانی پیشکسوتان دفاع مقدس قبل از نماز جمعه، اکران فیلم‌های دفاع مقدس، خاطره‌گویی فرمانده‌هان و پیشکسوتان، پاسخگویی به شبهات در خصوص دفاع مقدس، مسابقه کتاب خوانی، سیزدهمین دوره جایزه ادبی یوسف، کارگاه‌های مختلف سرود و هنری، بخش دیگری از برنامه‌های این هفته است.

سرهنگ کریمی گفت: باید در هفته دفاع مقدس فضاسازی شهر و روستا رنگ و بوی دفاع مقدس به خود بگیرد و در این راستا هماهنگی لازم با دستگاه‌های مختلف صورت گرفته است.

وی اظهار کرد: بیانات رهبری در خصوص دفاع مقدس جامع و کامل است و باید در هدایتگری‌ها به عنوان چراغ راه استفاده شود.

مدیرکل بیناد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی در بخش دیگری از سخنانش در خصوص موزه دفاع مقدس هم گفت: فاز اول این طرح بزرگ در سال ۱۳۹۹ افتتاح شد و فاز دوم آن یکی از مهمترین بخش‌ها است و دارای ۴۰۰ سوژه می‌باشد به پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد رسیده و امید است هرچه زودتر تکمیل شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه