English

استاندار مرکزی:

آزمایشگاه‌های مصالح ساختمانی استان مرکزی موظف به اخذ گواهی از استاندارد شدند

استاندار مرکزی گفت: آزمایشگاه‌های مصالح ساختمانی استان، موظف به اخذ گواهی از استاندارد هستند تا از بروز حوادث احتمالی جلوگیری شود.

آزمایشگاه‌های مصالح ساختمانی استان مرکزی موظف به اخذ گواهی از استاندارد شدند
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، فرزاد مخلص‌الائمه روز سه‌شنبه در شورای استاندارد استان مرکزی در اراک، افزود: اقدامات سختگیرانه برای استاندارد شدن آزمایشگاه‌های مصالح ساختمانی استان مرکزی ضروری است.

وی بیان کرد: می‌توان مدت زمانی را برای اخذ گواهینامه آزمایشگاه‌های مصالح ساختمانی استان در نظر گرفت.

استاندار مرکزی ادامه داد: دستگاه اجرایی باید به مدت ۴۵ روز تفاهم‌نامه‌ای برای اجرای کار در حوزه استاندار در بخش خدمات منعقد کنند.

مخلص‌الائمه، درباره استانداردسازی واحدهای تولیدی خوراک دام، طیور و آبزیان، افزود: در تهیه خوراک دام، طیور و آبزیان باید استاندارد رعایت شود در غیر ای صورت تاثیر بر سلامت مردم دارد.

مدیرکل استاندارد استان مرکزی هم درباره وضعیت ایمنی در آسانسورهای استان گفت: دستگاه‌هایی که تاییدیه آسانسور را دریافت کرده‌اند، مشکل کمبود اعتبار دارند و باید ایمنی آسانسور، جز اولویت دستگاه‌های اجرایی باشد.

سعید میرنظامی افزود: برنامه زمانبندی برای ایمنی و رعایت استاندارد در زمین بازی، مهرماه تعیین شده اما فقط ساوه موفق عمل کرده و باقی شهرها اقدامی نداشته‌اند.

وی بیان کرد: اقدامات خوبی در برخی اماکن ورزشی انجام شده اما در حد مطلوب و رضایت بخش نیست.

مدیرکل استاندارد استان مرکزی در ادامه درباره وضعیت ساختمان‌های ناایمن گفت: اسامی ساختمان‌های ناایمن استان اعلام شده اما اقدام لازم و جدی انجام نشده و اداره‌کل استاندار استان از دستگاه‌های اجرایی استان خواسته تا ساختمان ناایمن خود را معرفی کنند که معرفی صورت نگرفته است.

میرنظامی افزود: بیشتر آزمایشگاه‌های مصالح ساختمانی استان، تایید صلاحیت ندارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه