English

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت روح الله استان مرکزی:

رمز موفقیت در دفاع مقدس وحدت کلمه و تبعیت پذیری از ولایت بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت روح الله استان مرکزی گفت: خود باوری و توکل به خدا و تقویت روحیه متکی بر معنویت که برخواسته از ولایت پذیری رزمندگان بود سبب شد تا در جبهه پیروزی و نصرت برای لشگر اسلام محیا شود.

رمز موفقیت در دفاع مقدس وحدت کلمه و تبعیت پذیری از ولایت بود
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

،حجت الاسلام ماشاءلله عبدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت روح الله همزمان با هفته دفاع مقدس در جمع طلاب حوزه علمیه فاطمه الزهرا (س) اراک گفت:امروز به برکت مجاهدت ها و جانفشانی های شهدا ایران اسلامی ضمن برخورداری از امنیت پایدار توانسته است در حوزه های گوناگون از جمله علمی و فناوری و حرکت های توسعه حرف اول را بزند.

وی افزود:خود باوری و توکل به خدا و تقویت روحیه متکی بر معنویت که برخواسته از ولایت پذیری رزمندگان بود سبب شد تا در جبهه پیروزی و نصرت برای لشگر اسلام محیا شود.

حجت الاسلام عبدی گفت: هر موفقیتی در هر جامعه متکی به همراهی و همیاری مردم آن امت و جامعه است ملت ما در دفاع مقدس از کوچک و بزرگ  نشان دادند که برای حفظ ایمان و اعتقاد و مرزی های جغرافیایی خود سر از خود نمی شناسند و از هر کمکی دریغ نکردند تا پیروزی محقق شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت روح الله با اشاره به نقش طلاب و روحانیون در دفاع مقدس بیان داشت: استان مرکزی افتخار دارد با تقدیم ۱۱۰ شهید طلبه و روحانی برگ زرینی در کارنامه خود داشته باشد،حفظ و انسجام روحیه و معنویت ودر کنار آن حضور در یگان های رزمی و خط مقدم سبب شد تا دیگر رزمندگان با قوت دوچندان در جبهه ها حضور داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: امروز نیز وظیفه حوزه های علمیه به ویژه خواهران سنگین و خطیر است چرا که شرایط کنونی در حوزه جنگ ترکیبی نیازمند برای های قوی و موثر در این حوزه است لذا باید عزم خود را جهادی تر برای حضور در میدان حوزه شناختی برداشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه