English

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی:

عملیات وعده صادق ۲ پاسخ غرورآفرینی بود که ابهت پوشالی اسرائیل را درهم شکست

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: عملیات وعده صادق ۲ پاسخ افتخارآمیز و غرورآفرینی بود که ابهت پوشالی اسرائیل را درهم شکست.

عملیات وعده صادق ۲ پاسخ غرورآفرینی بود که ابهت پوشالی اسرائیل را درهم شکست
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، آیت الله دری نجف آبادی افزود: بخشی از توانمندی‌های موشکی و اقتدار نظامی جمهوری اسلامی ایران در عملیات وعده صادق ۲ به دنیا نشان داده شد.

وی بیان داشت: اقدام شجاعانه شب گذشته سپاه پاسداران هیمنه پوشالی اسرائیل و همپیمانان این رژیم جعلی را در هم شکست.

دری نجف آبادی ادامه داد: حمله موشکی جمهوری اسلامی ایران به اسرائیل غاصب در پاسخ به جنایت‌های این رژیم سفاک و مفلوک در غزه و لبنان و خصوص به شهادت رساندن شهید هنیه، شهید نصرالله و شهید نیلفروشان صورت گرفته و اگر اقدام دیگری از صهیونیست‌ها سربزند بدون شک پاسخ کوبنده‌تر و ویرانگرتری از ایران دریافت خواهد کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی بیان کرد: عملیات وعده صادق ۲ پاسخ افتخارآمیز و غرورآفرین بود که ابهت پوشالی گنبد آهنین اسرائیل را در هم شکست و تنبیه رژیم صهیونیستی به جا، شایسته و منطقی در برابر تجاوزات و اقدامات تروریستی این رژیم خبیث بود.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی اظهار کرد: پاسخ موشکی نیروهای مسلح کشورمان، سیلی محکمی به خباثت‌های رژیم غاصب صهیونیستی بود و نشان دادیم که جمهوری اسلامی در قبال تهاجمات و شرارت‌های این رژیم جعلی ساکت نخواهد نشست.

وی اضافه کرد: حضور شب گذشته مردم ایران در خیابان ها و حمایت از این عملیات، موجب دلگرمی رزمندگان ایران اسلامی و مایه خوشحالی ما است چرا که به این اقتدار و عظمت ایران اسلامی افتخار می‌کنیم.

دری نجف آبادی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه نخست خود که سه شنبه شب ۱۰ مهر ۱۴۰۳ انتشار یافت، اعلام کرد: در پاسخ به شهادت اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله و سرلشکر پاسدار عباس نیلفروشان قلب اراضی اشغالی هدف قرار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه