English

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

رژیم غاصب اسرائیل در حال فروپاشی است

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: رژیم غاصب اسرائیل درحال فروپاشی است بنابراین به صف جبهه مقاومت بپیوندید.

رژیم غاصب اسرائیل در حال فروپاشی است
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، سردار مرتضی عمومهدی روز چهارشنبه در اجتماع مردم اراک در حمایت از پاسخ موشکی جمهوری اسلامی ایران افزود: فرزندان این سرزمین شب گذشته کمر اسراییل را به زمین زدند و هیمنه این دشمن پوشالی را شکستند.

وی ادامه داد: پاسخ ایران در خونخواهی سید حسن نصرالله موجب شد تا صدای درهم شکستن استخوان‌های اسراییل به گوش جهانیان برسد.

سردار عمومهدی بیان کرد: ما به دنیا نشان خواهیم داد که پای خون‌های پاک مردم غزه، لبنان و مسلمانان منطقه می‌ایستیم و اسراییل را از منطقه بیرون خواهیم کرد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: امام عزیز به ما یاد دادند که مسیر عزت را طی کنیم، هرچند در این مسیر خون‌هایی ریخته خواهد شد.

سردار عمومهدی افزود: امروز در نقطه حساسی از تاریخ ایستاده‌ایم و باید در جبهه حق که مقابله با اسرائیل و آمریکای جنایتکار است بایستیم و برای آزادی اسلام و مسلمانان مبارزه کنیم.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: آمریکا، اسراییل و فرانسه از ضربه سنگین موشکی ایران ناراحت و عصبانی هستند اما ما می‌خواهیم که آنها از ما عصبانی باشند و دق کنند.

سردار عمومهدی افزود: نخست وزیر اسراییل در نامه به ساکنان اسراییل گفته است با این روند، اسراییل هشتادسالگی را نخواهد دید و رهبر معظم انقلاب هم سالهای گذشته، فرمودند، اسراییل ۲۵ سال دیگر را نخواهد دید و به فضل الهی تحقق این وعده نزدیک است.

وی بیان کرد: به نقطه صفر تاریخ نزدیک می‌شویم و زمان تحول بزرگ تاریخ است و خاورمیانه شاهد تحولات شگرف است و سرنوشت خوبی با نابودی اسرائیل در منطقه رقم خواهد خورد.

فرمانده سپاه روح‌الله خطاب به کشورهای منطقه گفت: رژیم اسراییل درحال فروپاشی است بنابراین به صف جبهه مقاومت بپیوندید و مسیر خود را از دشمنان اسلام جدا کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه