English

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی:

کمیته امداد شرایط خلاقیت و کارآفرینی را برای مددجویان فراهم می‌کند

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی گفت:کمیته امداد شرایط خلاقیت و کارآفرینی را برای مددجویان فراهم می‌کند.

به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، سید مهدی عبادی در رویداد خلاقیت و ایده یابی خطاب به مددجویان کمیته امداد با اشاره به اینکه شما نخبگان و دانشجویان تلاش کنید کار ساز باشید، افزود: کمیته امداد شرایط را برای ورود شما به عرصه فعالیت، خلاقیت و کارآفرینی فراهم می‌نماید.

 سید مهدی عبادی مدیر کل محترم کمیته امداد استان مرکزی در رویداد یک‌روزه "خلاقیت و ایده‌یابی" که به همت جهاددانشگاهی استان برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، خطاب به مددجویان شرکت‌کننده در این رویداد، گفت: آینده ایران اسلامی متعلق به شما آینده‌سازان است و امروز شما می‌توانید با ورود به عرصه کارآفرینی پیشرفت‌های چشمگیری برای خود و جامعه رقم بزنید.

وی بیان کرد: در زمان جنگ حتی در تامین ساده‌ترین ملزمات دچار مشکل بودیم، کشور ما با رسیدن به اهمیت کار آفرینی امروز به جایگاهی رسیده است که دشمنان اجازه هیچگونه تعرض به خاک کشور را ندارند.

عبادی با اشاره به اینکه امروز خواستن، توانستن است، افزود: شما نخبگان و دانشجویان تلاش کنید کارساز باشید، اضافه کرد: کمیته امداد شرایط را برای ورود شما به عرصه فعالیت، خلاقیت و کارآفرینی فراهم می‌نماید.

مدیرکل کمیته امداد استان در پایان، اظهارکرد: در خصوص برگزاری تور علمی و شناسایی ظرفیت‌های پارک علم و فناوری و جهاددانشگاهی آماده همکاری هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه