English

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی:

سرویس و بهسازی بیش از ۴۱ هزار پایه چراغ روشنایی معابر استان مرکزی

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی از بهینه‌سازی و سرویس ۴۱ هزار و ۲۵۰پایه چراغ روشنایی معابر از ابتدای سال جاری تاکنون در استان خبر داد.

سرویس و بهسازی بیش از  ۴۱ هزار پایه چراغ روشنایی معابر استان مرکزی
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، محمود محمودی افزود: بیش از ۲۳۷هزار پایه چراغ روشنایی معابر در محدوده خدمات‌رسانی شرکت توزیع برق استان مرکزی وجود دارد که از این تعداد، ۱۵هزار و ۵۰۰ پایه چراغ بلواری، ۱۵۷هزار و ۵۰۰ پایه چراغ شهری و ۶۴هزار پایه چراغ روستایی است.

وی یادآور شد: ۲۲هزار و ۷۰۰دستگاه چراغ جدید ال ای دی کم مصرف جایگزین چراغ های فرسوده پرمصرف و ۳۵۰ پایه چراغ تلسکوپی در استان مرکزی نصب شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی با اشاره به اقدامات این شرکت در  راستای روشنایی معابر در استان مرکزی گفت: برگزاری مانورهای جهادی در شهرستانها ،بازبینی و بازدید مستمر  شبکه روشنایی معابر و رهاسازی چراغ‌ها در تماس با شاخ و برگ درختان، پاکسازی و شست‌وشوی چراغ‌ها، ایمن‌ساختن پایه روشنایی، تعویض لامپ و سیستم روشنایی و تعویض چراغ های فرسوده با چراغ هایLED از جمله اقدامات پیگیری شده این شرکت در راستای بهینه‌سازی شبکه روشنایی معابر با اجرای برنامه تعمیرات در راستای پیشگیری است.

محمودی گفت: انتظار است مردم استان، هرگونه خاموشی روشنایی معابر و یا سرقت شبکه و تجهیزات برق را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۲۱ یا شماره تماس ۱۲۱اطلاع دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه