English

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی خبر داد:

رفع ۱۲۱ نقطه حادثه‌خیز و مستعد حادثه در جاده‌های استان مرکزی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: طی یکسال اخیر ۱۲۱ نقطه حادثه خیز و مستعد حادثه در جاده های استان مرکزی رفع خطر شده است.

رفع ۱۲۱ نقطه حادثه‌خیز و مستعد حادثه در جاده‌های استان مرکزی
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، مهرداد جهانی از تلاش مستمر راهداران و پیمانکاران بخش خصوصی برای افزایش سطح ایمنی راه‌های استان خبر داد و افزود: طی یک سال اخیر ۲۳ نقطه از ۳۷ نقاط حادثه‌خیز استان ایمن سازی و رفع خطر شده است.

وی تصریح کرد: ۶۲ درصد از این نقاط در ۳۵ درصد از بازه زمانی تعیین شده طی یک سال اخیر رفع شده و ۱۴ نقطه باقیمانده نیز در حال حاضر در دست اقدام برای ایمن سازی است.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان مرکزی با تحلیل اقدامات انجام شده در مقایسه با آمارهای کشوری گفت: ۸۸۷ نقطه پرتصادف در سطح کشور در سال ۱۴۰۱ شناسایی و در سال ۱۴۰۲ به استان‌ها ابلاغ شده که سهم استان مرکزی ۳۷ نقطه (بعبارتی ۴.۱۷ درصد) بوده است.

جهانی خاطرنشان کرد: علاوه بر رفع ۲۳ نقطه حادثه‌خیز، از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر ۹۸ نقطه مستعد حادثه نیز بصورت نقطه‌ای در شبکه راه‌های استان ایمن سازی شده است.

وی با اشاره به جزئیات این ۹۸ نقطه اظهار کرد: بطور مثال در یک هفته اخیر، پنج نقطه در محور خمین - الیگودرز با احداث دو کیلومتر روشنایی طولی، چهار نقطه در راه‌های شهرستان شازند، یک نقطه در شهرستان زرندیه، دو نقطه در شهرستان کمیجان، یک نقطه در محور بیات در بخش نوبران شهرستان ساوه و... ایمن سازی شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه