English

معاون اول سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور:

تمام بالندگی هر جامعه‌ای در سایه‌سار امنیت است

معاون اول سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور گفت: تمام بالندگی هر جامعه‌ای در سایه‌سار امنیت است و امنیت با جانفشانی نیروی مسلح و امنیتی شکل می‌گیرد، بنابراین باید قدردان زحمات این قشر باشیم.

 تمام بالندگی هر جامعه‌ای در سایه‌سار امنیت است
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، محمدجعفر شهبازی روز سه‌شنبه در مراسم تکریم و معارفه رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان مرکزی در اراک، افزود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران سالم‌ترین و متعهدترین نظامیان جهان هستند که این مهم با اشائه فرهنگ قرآن و اهل بیت(ع) بین نیروهای نظامی و نظارت گسترده سازمان قضایی محقق شده است.

وی ادامه داد: وظیفه سازمان قضایی نیروهای مسلح رسیدگی به جرایم مربوط به جرایم خاص نظامی و انتظامی نظامیان است و به نوعی به طور مستقیم با امنیت کشور سروکار دارد.

شهبازی بیان کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از لحاظ آمار جرائم بین نیروهای مسلح دنیا کمترین آمار را دارند و با این وجود سازمان قضایی نیروهای مسلح با کمترین تخلف هم برخورد قاطعانه می‌کند.

معاون اول سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور بیان کرد: اگر نیروی‌های نظامی و انتظامی در انجام ماموریت‌های تعیین شده ناکارآمد باشند جامعه آسیب می‌بیند زیرا نیروهای نظامی و انتظامی متولیان تامین امنیت و ارامش مردم هستند.

شهبازی ایمان به خدا، اصل ولایت فقیه، برخورداری از انگیزه‌های معنوی، خودکفایی در تامین تجهیزات و تسلیحات جنگی، حرکت در جلبرضایت خداوند و مردم و مردمی بودن را از ویژگی‌های بارز نیروهای مسلح عنوان کرد و گفت: چنین انگیزه‌های ارزشمندی در هیچ نیروی مسلحی در جهان یافت نمی‌شود.

معاون اول سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور به رویدادهای اخیر منطقه اشاره کرد و گفت: آمریکا با واسطه‌گری پیغام می‌دهد تا ایران به پایگاه‌های او در منطقه کاری نداشته باشد که این مهم نشانه از اقتدار ایران است.

شهبازی افزود: رژیم منحوس صهیونیستی به یک سگ هاری تبدیل شده که برای بقای خود دست به هر جنایتی می‌زند و آنچه در ۲ هفته اخیر اتفاق افتاده است جای نگرانی ندارد چراکه جبهه مقاومت مصمم‌تر و مقتدرتر از گذشته در جهت تحقق اهداف خود که همان آزادی فلسطین مظلوم و قدس شریف است حرکت می‌کند.

وی بیان کرد : مجموعه اقدامات اخیر از جمله ترور سید مقاومت و حمله به مردم با بمب یک تنی، نشانه ضعف رژیم صهیونسیتی و شکست‌های پی‌درپی این رژیم منحوس در یک‌سال گذشته است.

معاون اول سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور گفت: با خونی که از بزرگان ریخته می‌شود درخت اسلام تنومندتر می‌شود.

شهبازی بیان کرد: سید حسن نصرالله عزیز بود اما اسلام از این سید بزرگوار عزیزتر است و هرگز این خونها هدر نمی‌رود.

وی افزود: امام راحل عزیز سال ۱۳۴۲ به تنهایی می‌گفت باید اسراییل محو شود اما اکنون چند میلیون ندای امام را لبیک می‌گویند و این تازه آغاز کار است.

معاون اول سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور به حضور مقام معظم رهبری در نماز جمعه هفته گذشته تهران اشاره کرد و گفت: حضور غرورآفرین معظم‌له در نماز جمعه، تاثیرات مهمی در جهان به دنبال داشت که ما به عنوان یک آزاده ایرانی و اسلامی به وجود چنین مقتدایی افتخار می‌کنیم.

در این آیین «محمد مرزیه» به عنوان رییس سازمان قضایی استان مرکزی معرفی و از زحمات «همت محمدی» قدردانی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه