English

رئیس کل دادگستری استان مرکزی خبر داد:

محکوم شدن رئیس سابق گمرک کاوه ساوه به جرم ارتشا و جعل

رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: رئیس سابق گمرک کاوه ساوه به پرداخت بیش از ۴۶ میلیارد ریال به جرم ارتشاء و جعل محکوم شد.

محکوم شدن رئیس سابق گمرک کاوه ساوه به جرم ارتشا و جعل
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، حجت الاسلام سعید جزائی روز چهارشنبه با اعلام این خبر به رسانه ها با بیان اینکه حکم حبس و انفصال موقت رئیس سابق اداره گمرک کاوه ساوه به جرم ارتشاء توام با جعل صادر شد: در پی گزارش واصله از اداره کل اطلاعات استان مرکزی با موضوع ارتشاء رئیس (سابق) اداره گمرک شهرستان ساوه، پس از صدور دستورات قضایی و تشکیل پرونده در شعبه بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب اراک و انجام تحقیقات فنی و قضایی، کیفرخواستی در این خصوص صادر شد.

وی افزود: مطابق دادنامه صادره از شعبه ۱۰۶ دادگاه کیفری ۲ دادگستری شهرستان اراک و قطعیت حکم مذکور در شعبه هشتم دادگاه تجدیدنظر استان مرکزی، رئیس سابق اداره گمرک شهرستان ساوه، به اتهام ارتشاء به مبلغ ۴۶ میلیارد و ۴۸۰ میلیون ریال، به تحمل هفت سال و شش ماه و یک روز حبس تعزیری، ده ضربه شلاق تعزیری، انفصال موقت از مشاغل دولتی به مدت سه سال، پرداخت جزای نقدی به میزان معادل مال ماخوذه در حق صندوق دولت و انتشار حکم در روزنامه های کثیر الانتشار محکوم گردیده ‌است.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی بیان کرد: رای قطعی صادره جهت فرایند اجرای حکم به شعبه اجرای احکام دادسرا ارسال شده و این حکم با قاطعیت و مطابق قانون اجرا خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به عزم و اراده دستگاه قضایی و سیاست راهبردی آن در فساد ستیزی و مبارزه قاطع با فساد در تمامی ابعاد و عرصه ها، بر رعایت کامل قوانین و مقررات در سازمانها و نهادها تأکید کرد و از برخورد محکم و بی اغماض دستگاه قضا با جرایم و تخلفات صورت گرفته در تمام ارگان ها خبر داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه