English

مدیر امور تضمین کیفیت شرکت صنایع آذرآب:

آذرآب، صنعت پاک و متعهد به رعایت الزامات زیست محیطی

مدیر امور تضمین کیفیت شرکت صنایع آذرآب گفت: آذرآب، صنعت پاک و متعهد به رعایت الزامات زیست محیطی است.

آذرآب، صنعت پاک و متعهد به رعایت الزامات زیست محیطی
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، مدیر امور تضمین کیفیت شرکت صنایع آذرآب اظهار داشت:  این شرکت با شناسایی حدود ۶۰ جنبه زیست محیطی، از جمله شرکت‌های متعهد به رعایت الزامات زیست محیطی است که  تاکنون ضمن حذف موارد مهم جنبه‌های زیست محیطی خود که پیامد منفی بر محیط زیست داشته، طی بازه زمانی بیست سال اخیر، بطور مداوم جنبه‌های بارز زیست محیطی خود را تحت کنترل داشته و طی این مدت، از طرف مراجع ذیصلاح، به عنوان صنعتی که موجب آلایندگی محیط زیست میشود، شناسایی نشده است.

احمد شایان فر در اینباره در جمع خبرنگاران بیان کرد: شرکت صنایع آذرآب در سال ۱۳۸۴ به عنوانیکی از اولین شرکت‌های بزرگ منطقه، موفق به استقرار و اخذ گواهینامه سیستم مدیریت زیست محیطی ISO۱۴۰۰۱ گردید.

وی افزود: این شرکت بطور مداوم خروجی تمامی دودکش‌ها را اندازه‌گیری نموده و در تمامی موارد،  نتایج اندازه‌گیری ها در رنج استاندارد، قرار داشته است.

شایان فر اضافه کرد: آذرآب همچنین با اندازه گیری ماهانه از خروجی فاضلاب صنعتی و بهداشتی خود، این اطمینان را ایجاد میکند که پساب بهداشتی و صنعتی این شرکت، در محدود استاندارد، قرار دارد.

مدیرامور تضمین کیفیت شرکت صنایع آذرآب تصریح کرد: به منظور جلوگیری از آلودگی خاک، تمامی سطوح کارگاهی با سیمان و مواد عایق، پوشش داده شده تا ریزش هرگونه روغن و مواد نفتی، به داخل خاک نفوذ نکند و بزرگترین دستاورد رعایت الزامات زیست محیطی این شرکت، انجام تصفیه آب صابون مصرف شده توسط دستگاه‌هاست که شرکت صنایع آذرآب در این زمینه صاحب اختراع است و گواهینامه اختراع دارد.

وی در پایان تاکید کرد:  این شرکت گواهینامه ارزشمند ISO۱۴۰۰۱ را از شرکت های بین المللی اخذ نموده و در راستای حفظ و نگهداری و به روزآوری آن، از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه