English

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی خبر داد:

آغاز بهره برداری از ۹ طرح ورزشی در استان مرکزی

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی، از آغاز افتتاح ۹ طرح ورزشی با صرف اعتباری بالغ بر ۵۵۳ میلیارد ریال به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در نقاط مختلف این استان خبر داد.

آغاز بهره برداری از ۹ طرح ورزشی در استان مرکزی
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، مسعود پیرایش افزود: این طرح‌ها شامل زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال جیریا در شهرستان اراک، سالن ۲ منظوره هفت تیر، بهسازی سالن‌های مجموعه و سالن بانوان تفرش، زیرسازی و تکمیل زمین چمن مصنوعی هفت تیر دلیجان، زمین تنیس خاکی (خیرساز) دلیجان، سالن ورزشی چند منظوره و زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال شازند، بهسازی و تجهیز استخر فتح‌المبین و سالن چندمنظوره حاج عباس کربلایی (خیرساز) محلات است.

وی بیان کرد: با افتتاح این طرح‌ها۱۶ هزار و ۴۷۰ متر مربع به فضای ورزشی استان مرکزی اضافه می‌شود که از این میزان، ۹ هزار و ۶۰ متر مربع فضای روباز و ۸۶۰ متر مربع فضای سرپوشیده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی ادامه داد: بیش از ۵۰ عنوان برنامه در طول هفته تربیت بدنی و ورزش در نقاط مختلف این استان تدارک شده است.

پیرایش اظهار کرد: نواختن ضرب و زنگ زورخانه، غبارروبی و گلباران مزار شهدای ورزشکار، تکریم پیشکسوتان ورزشی، تجلیل از ورزشکاران، مربیان و داوران اخلاق، برگزاری مراسم گل‌ریزان ورزشی، دیدار با خانواده شهدای ورزشکار، جانباز و ایثارگران، گردهمایی ملی ورزش و مردم، جشنواره‌های جانبازان و توان یابان، پویش مردمی ورزش همگانی و رسانه، پیاده‌روی خانوادگی و جشنواره‌های ورزشی بخشی از این برنامه‌ها است.

وی ادامه داد: حضور جامعه ورزش در آیین نماز عبادی - سیاسی جمعه، نواختن زنگ ورزش در مدارس، افتتاح برنامه‌های فرهنگی و ورزشی دختران آفتاب ایران، پویش آگاهی بخشی، همایش‌ها و جشنواره‌های ورزش همگانی، انعقاد تفاهم‌نامه با بیمه سلامت، برگزاری جشنواره‌ها و بازی‌های سنتی و بومی و محلی، تجلیل از باشگاه‌های برتر بخش خصوصی، رونمایی از طرح ملی پوریای ولی، افتتاح نمایشگاه فیتکس، ایجاد شبکه ملی سمن‌های ورزشی (شمس) و نشست با فعالان اقتصادی، بخش دیگری از این برنامه‌ها است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه