English

به مناسبت هفته فرهنگی اراک:

پنج طرح ورزشی و فرهنگی در اراک افتتاح شد

پنج طرح ورزشی و فرهنگی شهر اراک روز سه‌شنبه به مناسبت هفته فرهنگی این شهر با صرف ۲۰۰ میلیارد ریال افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

پنج طرح ورزشی و فرهنگی در اراک افتتاح شد
به گزارش خبرنگار مرکزی خبرگزاری موج

، علیرضا محمودی ظهر امروز در آیین افتتاح زمین های ورزشی به مناسبت هفته فرهنگی اراک گفت: این طرح‌ها شامل ۲ زمین چمن در کوی رضوی و شهرک ابوالفضل، ۲ زمین والیبال و بسکتبال در کوی هجرت و شهرک رضوی و یک فرهنگسرای چندمنظوره در کوی امام علی(ع) است.

وی افزود: هفته اراک فرصتی برای ظهور و بروز توانایی‌های شهر اراک است

محمودی بیان داشت: اراک یک شهر تاریخی و مذهبی است، بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران افتخار شهر اراک و استان مرکزی است، امام راحل(ره) زاده استان مرکزی است و  همچنین جد مقام معظم رهبری در هزاوه است. علما و‌ دانشمندان زیادی در این استان متولد شدند.

شهردار اراک ادامه داد: در راستای محله‌محوری در این شهر گام‌های بلندی برداشته شده و افزایش امکانات به صورت محله‌ای در دستور کار جدی قرار دارد.

محمودی عنوان کرد: انتظار است مردم در حفظ و نگهداری امکانات و تجهیزاتی که در محله‌ها ایجاد شده، تلاش ویژه داشته باشند.

وی گفت: تقسیم عادلانه امکانات و بودجه‌ها در محله‌ها یکی از برنامه‌هایی است که مورد توجه است.

شهردار اراک با اشاره به افتتاح زمین چمن مصنوعی والیبال، بسکتبال ‌و فوتبال شهرک رضوی گفت: شهرک رضوی یکی از بهترین شهرک‌های اراک است که با گذشت زمان به لحاظ ساختاری آسیب جدی ندیده است و فضای سبز و پارک‌های این منطقه در طرح اولیه دیده شده است و امروز در راستای محله محوری ‌و بتوانیم بچه‌ها را در محله‌های خود ورزش کنند شاهد افتتاح طرح‌های ورزشی هستیم.

محمودی بیان کرد: تاکنون زمین چمن فوتبال با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۵۰۰ تومان برای ساکنین این منطقه راه اندازی شده و با تلاش بسیار زمین والیبال و بسکتبال برای این منطقه پیش بینی شده است، همچنین یک زمین فوتبال در شهرک ابوالفضل، یک زمین والیبال و بسکتبال در شهرک هجرت و فرهنگسرای چندمنظوره در کوی علی ابن ابیطالب(ع) با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد  تومان افتتاح و بهره‌برداری شده است

نائب رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک هم در این آیین گفت: توجه به مناطق کم‌برخوردار توسط شهرداری جای تقدیر دارد و این مهم از برنامه‌های شورای ششم اراک است در این راستا ۱۰ فضای ورزشی برای شهر اراک پیش بینی شده است.

داود قربانی افزود: طرح‌های مختلفی در راستای افزایش رضایتمندی مردم شهر اراک در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: در دره گردشگری گردو مجتمع خدماتی رفاهی در راستای افزایش رضایتمندی مردم هدف گذاری شده است و بنا داریم تأخیر ۴۰ ساله‌ای که در شهر ارک رقم خورده با پروژه‌های متناسب به سرانجام برسانیم، در این راستا هر آنچه باید در شهر اراک رقم بخورد در دستور کار ما قرار گرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه