English

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل ونقل استان مرکزی خبرداد:

راه اندازی مرکز مانیتورینگ مدیریت راه‌های شهرستان شازند

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی از راه اندازی اتاق مانیتورینگ مدیریت راه‌ها در اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان شازند خبر داد.

راه اندازی مرکز مانیتورینگ مدیریت راه‌های شهرستان شازند
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، میثم سیفوری افزود: در راستای تسریع در ارائه خدمات به کاربران جاده‌ای، یک مرکز پایش برخط ترافیکی بصورت مرکز مانیتورینگ مدیریت راه‌ها در اداره راهداری شهرستان شازند راه اندازی شد.

وی اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح را ۱۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: شش دستگاه مانیتور ۵۵ اینچ، تهیه و تجهیز سیستم‌های ارتباطی و مخابراتی آنلاین برای ارتباط تصویری زنده از خروجی دوربین‌های نظارتی منصوب در شبکه راه‌های شهرستان شازند و تجهیز سرورهای امنیت شبکه از جمله اقداماتی است که در این راستا بعمل آمده است.

رئیس مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان مرکزی هدف از اجرای این طرح را، پایش برخط آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی بمنظور تسریع در ارائه خدمات به کاربران جاده‌ای بصورت مستقیم از طرف اداره تابعه شهرستان شازند برشمرد و گفت: در حال حاضر شش دوربین نظارتی در محدوده‌های گردنه زالیان، گردنه قاقان، مهدی آباد، پلیس راه توره به بروجرد، شازند به آستانه و شهر جدید مهاجران فعال بوده و دو سامانه دیگر در محور شازند - ازنا و توره - بروجرد در دست اقدام است که تا پایان آبان ماه امسال وارد شبکه خواهند شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه