English

وارد شدن بیش از ۲ هزار میلیارد تومان خسارت به راه‌های سیستان و بلوچستان در پی وقوع سیل اخیر

رئیس سازمان راهداری از برآورد بیش از ۲ هزار میلیارد تومان به محورهای روستایی و راه‌های اصلی استان سیستان و بلوچستان در پی بارش‌های اخیر این استان خبر داد.

وارد شدن بیش از ۲ هزار میلیارد تومان خسارت به راه‌های سیستان و بلوچستان در پی وقوع سیل اخیر

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از راهداری، داریوش امانی اظهار داشت: پیرو بازدید روز گذشته ریاست محترم جمهوری و مقام عالی وزارت، وضعیت محورهای استان بررسی و برآورد اولیه خسارت و تامین اعتبار انجام شد تا اقدامات اساسی انجام شود و مقداری از آلام مردم سیستان و بلوچستان کاسته شود.

وی ادامه داد: در پی هشدار هواشناسی ،همکاران ما از همان دقایق ابتدایی بارش باران در محورهای مواصلاتی حضور فعال داشتند .

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور افزود:با توجه به شدت خسارات، نیاز به اعزام کمک از استان های همجوار و استان‌های معین بود و در این راستا اکیپ هایی از استان‌های هرمزگان، کرمان و کرمان جنوب در شهرستان چابهار مستقر شدند و در حال حاضر در محورهای مختلف فعالیت می کنند و مشغول عملیات بازگشایی محورها می‌باشند.

امانی با بیان این که عمده محورهایی که امکان باز کردن آنها وجود داشته، بازگشایی شده است، گفت: در برخی محورها به دلیل بالا بودن سطح آب و فروکش نکردن، عملیات بازگشایی به تعویق افتاده که به محض فراهم شدن شرایط در اسرع وقت اقدام لازم انجام می‌شود.

رئیس سازمان راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای افزود: با توجه به اعلام هشدار سطح قرمز هواشناسی در روزهای شنبه و یکشنبه، همکاران ما تلاش می‌کنند نقاط آسیب پذیر را شناسایی و با ایجاد آب بند در کنار جاده از خسارات به ردی جاده جلوگیری شود و امکان تردد در محورهای مواصلاتی برقرار باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه