English

سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آماده خدمات‌رسانی به هشت میلیون زائر است

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: این سازمان از همه ظرفیت‌ها برای برنامه‌ریزی و خدمات‌رسانی به هشت میلیون زائر در جریان سفرهای ماه صفر استفاده می‌کند.

سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آماده خدمات‌رسانی به هشت میلیون زائر است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از راهداری، داریوش امانی در گفتگو با شبکه خبر، از آمادگی این سازمان به منظور خدمت‌رسانی به هشت میلیون زائر در ایام سفرهای اربعین حسینی و تشرف زوار به عتبات عالیات و مشهد مقدس در روزهای پایانی ماه صفر خبر داد.
وی عنوان کرد: با توجه به گرما بی‌سابقه هوا در مرزهای مهران، چذابه و شلمچه طی دو سال اخیر، دو پایانه مرزی باشماق و تمرچین به منظور انتقال زائران به کشور عراق، به پایانه‌های اربعینی افزوده شده است.
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور خاطرنشان کرد: اقدامات و خدمات بسیار خوبی از سوی همه دستگاه‌های مرتبط در پایانه مرزی تمرچین انجام شده است.
امانی ادامه داد: در راستای ارتقاء خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اعتبار قریب به ۲۰۰ میلیارد تومانی را به منظور ایجاد زیرساخت‌ها در پایانه و مسیرهای منتهی به پایانه تمرچین صرف کرده است.
وی از زائران خواست با توجه به گرمای هوا و خنک‌تر بودن شرایط اب و هوایی در استان های آذربایجان غربی و کردستان با مدیریت سفرها از ظرفیت دو پایانه مرزی باشماق و تمرچین برای سفر به کشور عراق و زیارت عتبات عالیات استفاده کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه