English

بازگشت اکثر مدارس بندرلنگه به حالت مجازی

سرپرست فرمانداری بندرلنگه گفت: کلیه مدارس ابتدایی به مدت دوهفته و کلیه مقاطع تحصیلی متوسطه اول و دوم و شبانه روزی و کلیه مراکز دانشگاهی، آموزشی و پژوهشی در بندرلنگه به مدت یک هفته تعطیل و روند آموزش به‌صورت آنلاین دنبال شود.

بازگشت اکثر مدارس بندرلنگه به حالت مجازی

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، فواد مرادزاده سرپرست فرمانداری بندرلنگه در نشست ستاد مدیریت بیماری کرونا بر رعایت موارد مصوبات این جلسه تاکید کرد و گفت: کلیه مدارس ابتدایی به مدت دوهفته و کلیه مقاطع تحصیلی متوسطه اول و دوم و شبانه روزی و کلیه مراکز دانشگاهی، آموزشی و پژوهشی در بندرلنگه به مدت یک هفته تعطیل و روند آموزش به‌صورت آنلاین دنبال شود.

وی افزود: کلیه اماکن تفریحی، پارک ها و گردشگری تا اطلاع ثانوی تعطیل و کلیه نمایشگاه‌ها، مراسمات، عروسی و همایش ها در فضای بسته ممنوع است.

مرادزاده با بیان اینکه برگزاری مراسمات در فضای باز با رعایت پروتکل های بهداشتی، تعداد محدود و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شود عنوان کرد: کلیه فعالیت‌های ورزشی در اماکن سربسته تا اطلاع ثانوی تعطیل است و اغذیه فروشی ها به صورت بیرون‌بر به‌فعالیت ادامه دهند.

وی با اشاره به اینکه لزوم استفاده ادارات از اپلیکیشن ماسک در ادارات برای شناسایی افراد مبتلا به کووید و کنترل واکسیناسیون مراجعین ضروری است گفت: در حوزه بازار و اصناف کلیه پروتکل‌های بهداشتی و تهویه‌هوا در نظر گرفته شود و استفاده از ماسک برای افراد فروشنده و مشتری الزامی است.

سرپرست فرمانداری بندرلنگه با بیان اینکه تجدید نظارت‌های بهداشتی بر اصناف، اماکن اداری، آموزشی، تولیدی توسط گشت های مشترک انجام خواهد شد اظهارداشت: به مدت یک هفته دوسوم کارکنان دستگاه‌های اداری با صلاحدید مدیر آن دستگاه در محل کار حاضر شوند.

وی با اشاره با اینکه کارکنان ادارات و نهادهای که دارای علائم کرونا هستند به مدت پنج روز در منزل قرنطینه شوند افزود: جلسات ضروری ادارت با حضور حداکثر ۳۰ نفر و به مدت ۹۰ دقیقه برگزار شود.

مرادزاده یادآور شد: کارکنان دستگاه‌های ادارای و متصدیان اصناف ملزم به تزریق دوز سوم واکسن می باشند.

وی در پایان گفت: بخشداران نظارت کامل بر رعایت پروتکل های بهداشتی و نظارت بر اجرای دستورات ستاد مدیریت کرونای شهرستان را داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه