English

عبدالحمید حمزه پور؛

بسیج تمامی امکانات برای تامین آب و رفع اتفاقات

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان از تشکیل قرارگاه پایش تامین و توزیع آب در هرمزگان با هدف تامین نیاز آبی مردم و گذر از تابستان خبر داد.

بسیج تمامی امکانات برای تامین آب و رفع اتفاقات

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، عبدالحمید حمزه پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در اولین جلسه تشکیل قرارگاه پایش تامین و توزیع آب در هرمزگان از تاکید ویژه مقام عالی وزارت و مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور برای تامین نیازهای آبی مردم به ویژه گذر از تابستان خبر داد و افزود: در راستای تحقق اهداف این قرارگاه سه کمیته تامین، توزیع و مصرف تشکیل تا روند تامین نیاز آبی هرمزگان با بهترین روش صورت گیرد.

به گفته وی، با تشکیل این قرارگاه مسائل و چالش های حوزه آب احصا و براساس نوع حوادث در قالب تیم های واکنش سریع اصلاح و بازسازی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان با تاکید بر رفع هر گونه مشکل در تامین آب مورد نیاز مردم تصریح کرد: با گذر حتی یک روستا از کمبود آب کار بزرگ و حیاتی صورت گرفته است.

حمزه پور همچنین با اشاره به ثبت گزارش های مردمی در سامانه ارتباط مردمی شرکت آب و فاضلاب بر رفع آن تاکید کرد و گفت: تمامی امکانات برای رفع شکستگی ها باید بسیج شوند تا شاهد قطعی و یا افت فشار آب نباشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه