English

مختار سلحشور:

عملیات نفس‌گیر امدادگران در ارتفاعات میناب/فوت دو نفر در کوه‌های راونگ

مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان از فوت دو نفر از اهالی میناب در ارتفاعات روستای راونگ خبرداد.

عملیات نفس‌گیر امدادگران در ارتفاعات میناب/فوت دو نفر در کوه‌های راونگ

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مختار سلحشور مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان در این خصوص عنوان کرد: با دریافت گزارشی مبنی گمشدن دونفر از اهالی روستای راونگ از توابع شهرستان میناب در ارتفاعات این روستا(یکشنبه ۲۸ خردادماه) بلافاصله تیم عملیاتی تخصصی کوهستان از هلال احمر و تیم تخصصی هیات کوهنوردی از شعبه میناب پس از جمع آوری تجهیزات به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه آقایی ۵۳ ساله با سابقه بیماری و دارای اختلال حواس از منزل خارج می شود که یکی از اعضای خانواده وی نیز حین جستجو مسیر بازگشت را گم می‌کند.

سلحشور تصریح کرد: باحضور تیم های جستجو و نجات هلال احمر، هیات کوهنوردی و مردم محلی در منطقه عصر یکشنبه(۲۸ خردادماه) پیکر بی‌جان یکی از مفقودی ها در کوه‌های اطراف روستای راونگ پیدا و منتقل شد.

وی در ادامه اظهارداشت: به دلیل گستردگی منطقه و گرمای طاقت فرسای هوا عملیات جستجوی امدادگران دچار وقفه چند ساعته شد که با هماهنگی های صورت گرفته دو تیم مجهز به هلی شات برای سرعت بخشیدن به جستجو به منطقه اعزام شدند.

به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان، عصر روز دوشنبه (۲۹خردادماه) تیم اعزامی این جمعیت پس از جستجوی بی وقفه توانستند پیکر مفقودی دوم را در محدوده کوه های میناب پیدا کند.

وی در ادامه عنوان کرد: طی این عملیات هشت تیم با بکارگیری تجهیزات تخصصی و مشارکت هیئت کوهنوردی، بسیج و نیروهای محلی  نسبت به انجام جستجوی دو نفر مفقودی حادثه مشارکت کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه