English

مسئول بازسازی ذخایر آبزیان شیلات هرمزگان:

۳۰میلیون آبزی در آب‌های هرمزگان رهاسازی می‌شود

مسئول بازسازی ذخایر آبزیان شیلات هرمزگان گفت: طبق برنامه‌ریزی، در راستای حفظ ذخایر آبزیان امسال ۳۰ میلیون قطعه بچه میگو و ماهی از گونه‌های بومی در استان تولید و رهاسازی می‌شود.

30میلیون آبزی در آب‌های هرمزگان رهاسازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مسئول بازسازی ذخایر آبزیان شیلات هرمزگان با اشاره به حمایت سازمان شیلات ایران و استانداری هرمزگان از این طرح تصریح کرد: افزون بر 30 میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی برای بازسازی ذخایر آبزیان وهمچنین رهاسازی بچه ماهی‌ها و میگوهای بومی استان اختصاص داده شده است.

وی با تاکید بر اهمیت بازسازی ذخایر آبزیان برای نسل‌های آینده بیان کرد: استان هرمزگان طی سال‌های اخیر با رهاسازی آبزیان به دریا و همچنین اجرای طرح‌های زیستگاه مصنوعی در راستای بازسازی ذخایر آبزیان اقدامات مهمی انجام داده است.

مسئول بازسازی ذخایر آبزیان شیلات هرمزگان باتوجه به اهمیت بازسازی ذخایر آبزیان و نقش آن در تامین اشتغال پایدار صیادان و جبران فشار بر ذخایر گونه‌های بومی ماهی و میگو، این محور را در اولویت‌ اصلی برنامه‌های سازمان شیلات ایران و استان دانست و گفت: طی ۲۰ سال اخیر تاکنون حدود ۴۰۰ میلیون قطعه بچه میگو به صورت آزمایشی و نزدیک به سه میلیون قطعه بچه ماهی از گونه های بومی در استان هرمزگان رهاسازی شده است.

صادقی با تاکید بر احداث مراکز بازسازی ذخایر آبزیان جدید و مدرن در آینده نزدیک در سطح استان گفت: خوشبختانه برنامه‌های خوبی دراین زمینه از سوی دولت سیزدهم در استان هرمزگان در دست اجرا است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه